Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Link til faktura i Sendte fakturaer

+1

Kan vi ikke få et link til fakturaen i sendte fakturaer på samme måde som der er et link i arkiverede fakturaer? 

Med venlig hilsen

Christian Nybroe
Dansk Padel Forbund

i Forslag » Salg af (170 points)

2 Svar

Hej Christian 

Først og fremmest, så vil jeg meget gerne høre ind til, hvordan i bruger linket? Hvilket arbejdsflow og problemstilling ville det løse for jer? 

I forhold til sendte, så er jeg i tvivl om, hvad du mener. Er det under salg -> sendt? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Ja, det er under Salg => sendt.

Jeg skal bruge linke når jeg vil se en faktura jeg har sendt, på samme måde som jeg kan klikke på en faktura i Salg => Arkiv

Hvad vil det løse? Simpelthen bare at programmet er nemt og intuitivt at bruge. I har al information på siden, men mangler et link. Det er superhurtigt at implementere.
Forslag af (170 points)
Nemlig.

Hej igen og tak for uddybe

Jeg har ladet dit indlæg ligge herinde lidt for at se på den generelle efterspørgsel. 

Jeg kan sagtens forstå, hvad du gerne vil, men sammenlignet med andre gode forslag vi har fået fra vores brugere, så er min vurdering, at vi kan skabe mere værdi ved at fokusere på andre opgaver for nu.

Du skal dog have tak for dit input. Det er altid en fornøjelse at få feedback direkte fra jer brugere.

Rigtig god dag smiley