Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox - Åbn bilag i nyt vinduer - Forbedret zoomfunktion

+1

Funktionen ”Åbn bilag i nyt vindue” viser pt det samme bilag, som vises i Smart Inboxen. Funktionen har, efter min opfattelse, ikke nogen funktion, da zoomfunktion er ens i de to vinduer! Går ud fra at funktionen var tænkt som noget ekstra, hvilket ikke er tilfældet!

Jeg kunne godt tænke mig at funktionen får samme visning som ved en alm. PDF-fil. Ved zoom på en pdf, der bliver skærmbilledet støre.

i Forslag » Bilagshåndtering af (210 points)

3 Svar

Hej Jakob,

Lad os få kigget på udfordringen her.

Funktionen Åbn bilag i nyt vindue har det til formålet, at hvis man ønsker at åbne filen op i et nyt vindue, så foreligger muligheden. I det nye vindue er der også mulighed for at gemme filen ned. Som ellers ikke er muligt uden forunden.

Åbn bilag i nyt vindue er altså som udgangspunkt ikke tænkt i at forstørre bilaget. Forstørrelsen skal ske i selve inboxen, hvor man bl.a kan klippe på et bilag for at zoome yderligere ind.

Hvad er det helt akkurat som generer dig mest i din arbejdsgang?


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej igen

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive som svar på dit spørgsmål, ud over det jeg skriver! Hvis du åbner en faktura i almindelig pdf, så når der zoomes bliver skærmbilledet større. Det er det jeg ønsker, om det så er i det ene eller andet skærmbillede er OK med mig.
Forslag af (210 points)

Hej igen Jakob. 

Hvis du ønsker at kunne zoome anderledes end man allerede kan i Inbox, så kan du klikke på printe ikonet for at åbne bilaget op.

Her får du lov til at zoome ind på din PDF efter behov.

”Åbn bilag i nyt vindue” er en funktion til de som arbejder i Smart Inbox på to skærme.

Hej igen. Det du skriver mht. til at gennem filen, så kan man jo bare udskrive til pdf. Det giver vel det samme.
Forslag af (210 points)