Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Varelinjer i arkivsøgning

0

Jeg mener det ville være en stor forbedring hvis man kan se varelinjer direkte i arkivsøgning. Det vil spare os for at åbne den ene faktura efter den anden, for at se hvilken afdeling/varenummer der er blevet faktureret på. Desuden kan det gøre det hele mere nemmere, at man kan søge en kunde frem, og se hvor mange gange gange han har købt netop denne vare. 

i Forslag » Kunder af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

For at forstå din problemstilling rigtigt, så vil jeg høre, hvornår denne information skal bruges og hvad den skal bruges til? 
Som jeg forstår dig, så handler det ikke nødvendigvis om, at finde specifikke salg på en enkelt faktura, men mere salg generelt. 

Vi har en rapport til omsætning under rapporter -> kunder -> omsætningsstatistik. Her kan du fx se, hvor mange af en bestemt vare du har solgt til en bestemt kunde i en given periode. Du kan også se andre ting. Der er mulighed for at tage udgangspunkt i varer eller kunder og se salg. 

Jeg ser frem til at høre mere om, hvad informationen skal bruges til og hvad du tænker om rapporten. 

Hvis du har spørgsmål, så må du endelig sige til. 
Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)