Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Posteringer (find bilag) - Pop-up vindue når bilag vises er ret lille på højopløsningsskærm

0

Pop-up vinduet under Posteringer (find bilag) er ret lille

Pop-up vinduet der vises når jeg vil se en faktura (anvender funktionen visfaktura.asp), som jeg har søgt i Posteringer (find bilag) er ret lille.
Jeg anvender en computer skærm med høj opløsning 3840 x 2160 bits med skalering på 250% iht. computerens anbefaling.

Findes der i e-conomic allerede en mulighed for at tilpasse størrelsen sådan at denne huskes fra gang til gang?
Jeg kan allerede trække i vinduet for at gøre dette større, men da jeg ofte ser fakturaer med denne funktion, så kunne jeg undgå gentagende aktiviteter hvis indstillingen kan gemmes.
I givet fald indstillingen ikke gemmes i den nuværende udgave af e-conomic, kunne jeg godt tænke mig at stille dette som et ønske. Det aktuelle pop-up vindue viser antal fakturasider på den venstre side og pre-view af selve fakturaen på højre side. Pre-viewet er forhodsvist lille og svært at læse på min computerskærm.

Hilsen, Reynir Kristbjörnsson

i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (730 points)

1 Svar

hej Reynir

Du må have en virkelig stor skærm at arbejde på siden du har kan vælge så høj en opløsning, men man skal selvfølgelig heller ikke gå ned på udstyr wink

Vi har undersøgt forskellige muligheder for at finde en løsning der ikke vil kræve at vi ændrer en masse i e-conomic, men har fundet noget der fungerer optimalt, så du må fortsat tilpasse størrelsen fra gang til gang.

Hvor ofte søger du posteringer frem i Find Bilag og kigger på bogførte poster?

Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.
Skærmopløsningen har jeg beskrevet i mit oprindelige oplæg.
Jeg arbejder på en bærbarmaskine med 17" skærm, som har denne skærmopløsning.

Jeg anvender Find bilag regelmæssigt. jeg åbner mange bilag (hovedsagelige fakturaer) hver gang - dog kun ét ad gangen.
Jeg har indtil videre skaleret bilagene manuelt. Dette har jeg gjort i ét til to år eller lige siden popup billededet blev ændret for i venstre side at vise oversigt over bilagets sider og højre side lidt større billede af hver side.
Det nye popup billedet virker nok fint på en stor skærm, men er ikke særlig brugervenligt på en højopløst 17" skærm.

Det burde ikke teknisk være svært at tilføje en indstilling, så brugerne kan vælge hvorvidt billedet skal åbne i tosider eller enkeltside visning, men jeg er klar over at det nok ikke er særlige spændende ændring.
Ændringen vil dog være nyttig for mig.

Hilsen Reynir
Hej igen

Jeg vil ærligt indrømme at jeg ikke ved om denne ændring vil være nem eller svær at implementere, og det er som regel heller ikke det som afgør om det er et projekt vi kaster os ud i. Vi kigger mere på den værdi et forslag vil skabe for vores brugere.

Vi kommer ikke til at lave dette da jeg ikke mindes at vi har hørt feedback fra andre brugere at dette er et udpræget problem for dem, så pt. vil vi fokusere på andre udfordringer i programmet :)

Dit feedback er dog værdsat og du må endelig skrive en anden gang.