Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning på navne er et stort problem

0

Hej
Tak for alle de nye tiltag i systemet, især søgning på adresser, er en kæmpe hjælp!
Der er dog en søgning jeg virkelig synes er rigtig belastende, og det er søgning på kundens navn:
Hvis jeg søger på f.eks. Kirsten Hansen, så kommer hun ikke op, for hun hedder Kirsten Helene Hansen. Det undrer mig rigtig meget, at jeg skal huske kundens fulde navn.
Hvis jeg søger på f.eks. Susanne Andersen, kommer hun ikke op, for hun er gift med Peter Andersen, så hvis jeg ikke skriver Susanne & Peter Andersen, finder jeg ikke nogen af dem.

Det må være det første fornavn og efternavnet som skal være muligt at søge på, ellers bliver det altså langhåret, og vi har altså kunder som ønsker begge navne på faktura!

Håber det bliver muligt en dag!

Bedste hilsner
Marianne Lohse
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

i Forslag » Kunder af (120 points)

1 Svar

Hej Marianne og tak for dit input

I forhold til måden vi søger på kunder, så kan jeg godt forstå din problemstilling. Hvis du i dag kun skriver fornavnet på en af de to personer, så vil kunden komme frem, men når du begynder at skrive flere navne ind, så skal det ske i den rigtige rækkefølge. Det er en 1:1 søgning, hvis man det er et udtryk, der kan bruges her. 

I forhold til at ændre i måden, der søges på, så vil jeg lade dit indlæg stå åbent herinde i et stykke tid og hvis jeg oplever større efterspørgsel på det, så vil jeg tage det med videre i processen.

Du hører fra mig, hvis der er noget nyt i sagen. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)