Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




SmartInbox - EAN fakturering

+1

Hej e-conomic

Nu er SmartInbox blevet allamands eje - tusinde tak for det.
Forhåbentlig vil det øge mængden af elektroniske fakturaer fra vore leverandører ganske betragteligt.

Jeg vil godt hjælpe det lidt på vej med et forslag.
Lad feltet EAN-nr på kundekortet, fanen "Øvrigt", opdatere automatisk ved opslag i Nemhandelsregisteret i lighed med opslaget i CVR-registeret.

mvh
Finn
e-consultic.dk

i Forslag » Leverandører af (10.5k points)

2 Svar

Super god idé.
Forslag af (4.0k points)

Hej Finn og tak for dit forslag

Super fedt du er med på Smart Inbox og vejen mod at sende flere e-faktura.
Bare lige for at være helt sikker. Vil du gerne kunne taste EAN-nummeret ind og der herfra opdateres med alle oplysninger på kunden. Ligesom CVR-nummeret. Eller vil du gerne have EAN nummeret opdateres og udfyldes ud fra CVR-nummeret?

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley
 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Jeg mener, det er smartest blot at udfylde EAN nummeret ud fra CVR-nummeret ved opslag i registeret.

mvh
Finn
e-consultic.dk

Tak for afklaringen. Som udgangspunkt kender jeg ikke de tekniske detaljer i muligheden for opslag. Om man kan i CVR-registeret eller et andet opslagsværk vil jeg dog ikke afvise. Til en start vil jeg lige lade dit indlæg ligge herinde og vurdere, hvorvidt vi skal gå videre med det. 

Hvis det er en ting vi går videre med, så vil vi undersøge mulighederne og du vil høre fra mig igen. 

Rigtig god påske smiley

Hej Jesper

Tak for det.
Baggrunden for mit ønske er, at vi ustandselig får nye leverandører - de fleste e-conomic kunder. Da vi pt arbejder med 98% dækning af modtagelse af elektroniske fakturaer, er det en tidskrævende sag, at maile og meddele nye leverandører, at vi fremover kun handler digitalt. Hvis EAN-nummeret automatisk kommer ind, gav det sig selv. Opslag kan ske i Nemhandelsregisteret.
God påske

mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Jesper

Du får lige lidt hjælp af mig

https://eanapi.dk/

mvh
Finn
e-consultic.dk

Mange tak! smiley