Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilagsanmodning på mail

+1
Hej

Den nye funktion Bilagsanmodning blev jeg først virkelig begejstret for, indtil det gik op for mig, at de personer jeg sad og anmod om bilag, slet ikke så det. Jeg har et stort ønske om, at bilagsanmodningen også sendes til dem på mail, da de ellers ikke ser det i app'en.

Og hvis det ikke både kan gå ud på app og mail, så at man i det mindste har mulighed for at vælge, hvordan man ønsker at sende bilagsanmodningen.

Mvh

Mila
i Forslag » Bilagshåndtering af (520 points)

1 Svar

Hej Mila

Tak for dit feedback og super dejligt at høre at du har taget Bilagsanmodning i brug.

Umiddelbart er det ikke planen at gå ud via mail. Så det bedste tip jeg kan dele er at I sørger for at få aktiveret notifikationer i e-conomic appen, så det vises på telefonen at der er kommet en notifikation.

Det slås til under Mere - Indstillinger - Notifikationer.

Fordelen ved at bruge app i stedet for mail er at appen kan aflæse bilagene og med det samme lave tjek på om det er det korrekte man sender ind, dette giver langt mindre arbejde til bogholderen i sidste ende.

Jeg kan dog godt se at fidusen går af hvis man ikke opdager man modtager en anmodning og den del fixes nemt ved at slå notifikationer til :) Jeg håber at dette fif vil øge værdien af funktionen for dig og dine medarbejdere.
Forslag af 🔒 (55.9k points)