Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønske om ekstra kopieringsfunktion under salgsfanen/fakturaarkivet

+5
Hej.

Jeg sidder med en række fakturaer, der næsten er identiske fra måned til måned - men alligevel ikke helt... hvorfor abonnementsfunktionen ikke er relevant for mig. Jeg undrer mig over, at der ikke findes en kopieringsfunktion i faktura-arkivet (hvor man kan markere en række allerede afsendte fakturaer, og derefter kopier dem samlet til fanen med igangværende fakturaer. Præcis som det også er muligt at markere og kreditere flere fakturaer samlet). Det kunne virkelig lette mit arbejde, fremfor at skulle kopiere fakturaer hver eneste måned enkeltvis.

Vh. Tanja
i Forslag » Salg af (210 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Tanja,

Tak for dit forslag. Jeg er spændt på at høre mere omkring hvordan din arbejdsgang er.

Lige nu antager jeg lidt at du tager en kopi af dine salgsfakturaer, og retter i dem efterfølgende?

Hvad retter du på disse fakturaer i så fald?

Ser frem til at høre fra dig.

Forslag af 🔒 (12.1k points)

Hej og tak for svar.

Det er helt rigtigt, at min arbejdsgang lige nu er sådan, at jeg som udgangspunkt kopierer alle mine fakturaer fra sidste måned, da jeg hver måned har brug for at slette enkelte og ellers har brug for at korrigere i følgende:

- tekst 2, som jeg benytter som udspecificeret periodeangivelse (da vi ikke kører i faste intervaller for alle kunder)
- desuden tilpasses enkelte varelinjer på ca. halvdelen af kunderne. 

Jeg ser frem til at høre, om det kunne blive en mulighed med en marker/kopierfunktion, så jeg kan flytte/genbruge alle fakturaer samlet og tage afsæt i dem, når jeg skal udsende nye fakturaer måneden efter.

Vh.
Tanja Ladegaard tlf.: 6043 9903. 

Forslag af (210 points)
Hej Tanja,

Beklager ventetiden som der har været i denne omgang.

Vi kan lade dette forslag komme på en prøve. Jeg smider dit ønske om at kunne kopiere flere fakturaer af gangen fra Arkiv, og vi kan se hvad stemningen vil være for denne tilføjelse :-)

Rigtig god dag.