Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smartinboxen er i stykker!

+1
Hej E-conomic,

jeg har skrevet til jer flere gange vedrørende smartboxen, da jeg syntes det har potentiale til at forbedre mit workflow. Men pt er den altså i stykker.

Vil i ikke kigge ind i at fixe de følgende foreslag:

1. CVR nummer genkendelsen på nye kreditorer virker ikke længere.

2. Hvis jeg derefter vælger at oprette Leverandøren Manuelt, og opsætter modkonto og autotekst på leverandøren og trykker godkend, henter smartinboxen heller ikke autotekst og modkonto i første hug.

Det er ærligt talt en flad oplevelse at bruge jeres smart indboxen pt, så håber i kan få fixet den!!

Overvej venligst også at rette op på følgende fejl i smartindbox softwaren

3. Når man klikker på konto / Modkonto søge knappen, åbner popvinduet ikke på den konto der står i konto / modkonto feltet, som det normalt gør når bruger kassekladden. Det er en dum i har misset dette fra start, det føles som en bug i jeres software som jeres it afdeling kunne fixe på en time.

Venlig Hilsen

Jonas Graae
i Forslag » Bogføring af (300 points)

1 Svar

Hej Jonas,

Vi takker for det kritiske synspunkt til vores Smart Inbox.

Vi er klar over at produktet ikke er perfekt, og til tider sniger der sågar også fejl ind.

Din første bemærkning er en fejl vi er i gang med at løse. Så forhåbentligt er løsningen ikke langt væk.

Det samme er lidt gældende for pkt. 3. Det er en feature request som er blevet accepteret, og man kunne se frem til en forbedring her. Hvornår den lige præcist bliver frigivet er jeg mere påpasselig med at love.

Det efterlader os med pkt. 2. Det er noget vi gerne vil se på i fremtiden, men som for nu er det sådan det er lavet. Som med alle andre forslag, prioriterer vi de forslag hvor efterspørgslen er højest.

Vi kan se frem til at Smart Inbox bliver forbedret, så oplevelsen bliver god med produktet.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Fedt i få rettet op punkt 1 og ikke mindst punkt 3. Det er jeg sikker på vi er mange der blive glade for, jeg har ihvertfald efterlyst det i snart 1 år. !

Punkt 2 er også ligegyldigt så længe punkt et virker som det skal.

Jeg har et punkt mere som jeg syntes i skulle overveje at implementere i smart indboxen.

Hvis man vælger at bruge betalingstypen Postering (til at lave betalingspostering i kassekladden), anvender den ikke den automatiske tekst der er sat op i kassekladden, hvilket ville være naturligt i forlængelse en auto udligning af kreditor. Jeg vælger tit at lade med at bruge betalingstypen postering og blot kopiere leverandør fakturaen i kassekladden og rette til leverandør betaling med ny dato, da jeg ikke vil have teksten fra fakturaen på udligningen af kreditor. Men det ville da var lækkert hvis i lige kunne få teksten rigtig så jeg kunne spare lidt ekstra tid med smartindboxen.
Hej igen Jonas,

Det beskrivende er faktisk en fejl som er blevet rapporteret. Det er dog langt tid siden at denne har været oprettet, så prioriteten er ikke just høj.

Den tekst som bliver anvendt, må være den samme som fremgår i feltet Tekst på lev.fakturaen i Inboxen. Er det korrekt antaget?
Ja præcis, det er tekst feltet fra smartindbox viewet, der bliver anvendt som tekst på udligning af kreditor også. Jeg så gerne det var den autogenerede tekst fra den valgte kassekladde hvor man eks. kan indsætte leverandør navn og faktura nr automatisk i teksten.
Jeg har siddet og testet det af. Hvis du skriver en tekst i tekstfeltet, hvad skriver du i denne?

Grunden til at jeg forhører dig omkring det er, at workaround kunne være at leverandør, og fakturanummer allerede blev skrevet ved oprettelsen af fakturaen. Så vil samme tekst fremgå på din lev.betaling.