Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning i EUR/USD eller DKK

+4
Jeg undre mig lidt over at det endnu ikke er muligt at lave bankafstemning i EUR eller USD, da i allerede har gjort meget for at man kan bruge valutaomsætningerne næsten alle andre steder, såsom at man kan oprette kunder med EUR eller USD opsætning, så at alt på dem bliver bogført i den pågældende valuta. Man kan endda lave kontokort, som selv omregner fra den pågældende valuta til DKK.

Så jeg vil gerne høre, hvad der skal til for at dette vil blive implementeret.

Med venlig hilsen

Jesper
Verdens Bedste Bogholder
i Forslag » Bank af (210 points)

2 Svar

Hej Jesper - verdens bedste bogholder smiley

Tak for dit forslag. Du har en ganske god pointe i, at afstemning i andre valuta i bankafstemning ville være smart.

Det er en opgave som vores udvikler har på tegnebrættet. Om hvornår det lige bliver, har jeg svært ved at løfte sløret for. Fforhåbentligt så er det noget som bliver snarest udviklet. 

Rigtig god dag.


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Skub lige til dem og sig det ikke kan vente :)

Hej Alexander

Mange tak for dit svar. Som Hans skriver, må du meget gerne skubbe lidt til dem og sige at det ikke kan vente wink

Helt enig, dette bør være topprioritet.
Møgirriterende at det ikke kan lade sig gøre, dybt forvirrende for nye brugere af e-conomic og fører til en masse fejlbogføring der skal ryddes op i senere.
Tak for et i øvrigt godt produkt og support i verdensklasse.
Forslag af (360 points)

Tak for de rosende ord - dem sætter vi stor pris på ! blush

Forhåbentligt kan vi fortsætte med at leve op til de behov vores brugere stiller os.

Du har helt ret i, at bankafstemning på kryds og tværs af valutaer vil hjælpe en hel del. Både nye som gamle brugere. Kan afsløre så meget at vi har udviklere som er på opgaven i skrivende stund.

Rigtig god dag.

Kan du komme med et estimat på hvor meget hurtigere de forventes at arbejde hvis jeg spørger 1-2 gange dagligt om vi er der snart? :D
Hey Hans :-)

Der er altid en fare at give et estimat, særligt hvis det ikke bliver overholdt.

Jeg kan afsløre så meget at ambitionen er at begynde at bygge funktionen nu. Hvornår det præcist bliver udgivet til alle brugere er svært at spå.
Der er ikke sket yderligere siden April 22, så vidt jeg kan se?

Noget nyt om hvor langt I er?
Hej Claus,

Jeg beklager mit sene svar til dig. Du er muligvis kommet i mål nu, hvis ikke så følger jeg op på din opfordring nu.

Funktionen til bankafstemning i flere valutaer findes nu - den er dog ikke frigivet til alle aftaler som standard. Hvis du henvender dig til vores support, så vil vi sørge for at funktionen bliver sat op på de aftaler som du ønsker.

Rigtig god weekend :-)