Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opfølgningsliste bør være tilgængelig på tværs af brugere

0
Opfølgningslisten på noter (til debitorer eller kreditorer) er genial fordi den giver et godt overblik der samtidig kan hives ud i en rapport.

Desværre kan man ikke tilgå opfølgningslisten på tværs af brugere. Når min kollega logger ind på min kunde med sin egen bruger er opfølgningslisten tom. Der er rigtig mange eksempler på at det er uhensigtsmæssigt.

Forslag 1 (godt): Gør opfølgningslisten tilgængelig på tværs af alle brugere, evt med et filter så man kan vælge om alle brugeres noter skal vises
Forslag 2 (bedre): Lav en separat oversigt over samtlige noter (med mulighed for at tilvælge udførte noter)
 

På forhånd tak :)

MVH Hans
i Forslag » Salg af (360 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Hans

Tusind tak fordi du deler dine tanker med os her på forum.

Det er faktisk nogle tanker jeg selv har gjort mig på det sidste, jeg pt. er jeg ved at lave en opsamling på ønsker ang. brug af noter og jeg vil absolut have dit input med i betragtning, når vi fremlægger et forslag til udvikling af bedre brug af noter.

Dog må du ikke få håbet for højt op, sådan et projekt vil tage lang tid at lave, hvis det bliver udvalgt som et fokusområde :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Gælder det (den lange tid) uanset hvilken løsning der vælges? Løsningen skal bare kunne give andre brugere adgang til dine noter på en liste, og der findes jo en liste allerede.
hej igen

Ja, det vil sandsynligvis have lange udsigter uanset hvilket vej vi går. Vi har mange større projekter i søen og samtidig er der virkelig mange ønsker til små forbedringer. Vi har pt. 66 forslag i Ønskebrønden og vi kan ikke lave dem alle med udvælger løbende nogle ideer som vil blive implementeret.