Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk ændring af dato ved fakturering gennem andet system

0

Hej, 
Jeg ville ønske mig at der ikke automatisk er flueben i den boks, der ændre fakturaen til dags dato. Hvis man har et tillægssystem der overføre sine fakturaer, eks. ved udlejning af ejendomme, hvor fakturadato altid er d. 1., så bliver denne dato automatisk rettet til dags dato, fordi der er flueben i den boks der afgør dette. Jeg ville ønske at denne boks ikke automatisk var tick'et af, eller om ikke andet, at jeg kunne vælge, at jeg ikke vil have at den er tick'et af.

Det skyldes at alle mine fakturaer er d. 1 i måneden, men de overføres fra andet system ca. d. 20 i måneden før, og der sker tit fejl i vores administration, fordi nogle/jeg glemmer at "unticke" den boks og det kræver derfor noget arbejde at redde ud igen.

Det er en simpel manøvre, der vil gøre en verden til forskel for mig :)
 

i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Velkommen til vores Forum, tak for du vælger at dele din oplevelse med os.

Jeg kan godt forstå automatisk flueben har sine fordele og ulempe, og ikke alle har samme behov.

Vi lader dit forslag være for nu, og ser om andre brugere måtte have samme behov som du beskriver her. Faren ved ændre på hvordan en funktion opfører sig, er at andre brugere kan komme i klemme. Sagt på en anden måde, så må vi lade brugerne ytre, så vi sammen kan komme til enighed om en eventuel ændring vil give mening.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)