Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektværdi rapport

0
Hej E-conomic

Jeres projektværdi-rapport stemmer ikke overens med saldobalancen når man på et projekt har valgt at lave en omkontering i en spærret periode.

Jeg har haft en længere dialog med jeres kollega Oscar, som er sat ind i sagen og selv har undersøgt det og kommet frem til at der opstår differencer.

Det er ikke hensigtsmæssigt at jeres rapport ikke stemmer overens med saldobalancen.

Er det en problemstilling I vil løse, så man kan bruge jeres rapport korrekt? Vi anvender den til igangværende arbejder, så den er central for regnskabsrapportering i vores virksomhed.

vh. Pelle Nielsen

HK Byg Entreprise A/S
i Forslag » Rapportering af (160 points)

2 Svar

Hej Pelle,

Tak for dit forslag, og beklager den lange behandlingstid som der var.

Vi har drøftet internt denne akkurate sag. I bund og grund så er vi enige om at det kan være uhensigtmæssigt, hvis man flytter omkostninger i spærrede perioder, når man sammenligner finansielle rapporter med projektkortet.

Systemteknisk bliver der kigget på datoen, og her konstateres at det er i en lukket periode og flytter til en åben, helt uden at se på, om konteringen har nogen regnskabsmæssig effekt. Beslutning faldt på at vi fastslår det ikke er en fejl.

Så du har gjort det helt rigtige her, ved at henvende dig til vores Forum.

Vi har en del forslag hængende af stor efterspørgsel, så de bliver prioriteret på nuværende tidspunkt.

Hvis situationen ændrer sig, og der kommer mere opmærksomhed på dit forslag fra andre, eller vi tager fat i generelle forbedringer i projekt, så bliver det hevet op igen.

Jeg håber at mit svar giver mening, omend jeg ikke helt kan imødekomme dit forslag nu her.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Tak for svar.

Det er en problemstilling som jeg også gjorde jer opmærksom på tilbage i 2020, hvor jeg også fik samme standard svar.

Jeg tror ikke at andre brugere er klar over at de ikke kan stole på jeres rapporter, og blot tager tallet for gode varer. Det i sig selv burde være noget i reagerer på. I kan ikke søsætte et produkt, og så undlade at rette fejlene i det. Jeg er ikke enig i at I ikke synes at det er en fejl. Det er en tydelig åbenlys fejl, som kan skabe store rapporteringsfejl i virksomheder, så jeg forstår ikke hvorfor at I ikke prioritere det overhovedet.

Pelle
Forslag af (160 points)