Hej Pelle,
Tak for dit forslag, og beklager den lange behandlingstid som der var.
Vi har drøftet internt denne akkurate sag. I bund og grund så er vi enige om at det kan være uhensigtmæssigt, hvis man flytter omkostninger i spærrede perioder, når man sammenligner finansielle rapporter med projektkortet.
Systemteknisk bliver der kigget på datoen, og her konstateres at det er i en lukket periode og flytter til en åben, helt uden at se på, om konteringen har nogen regnskabsmæssig effekt. Beslutning faldt på at vi fastslår det ikke er en fejl.
Så du har gjort det helt rigtige her, ved at henvende dig til vores Forum.
Vi har en del forslag hængende af stor efterspørgsel, så de bliver prioriteret på nuværende tidspunkt.
Hvis situationen ændrer sig, og der kommer mere opmærksomhed på dit forslag fra andre, eller vi tager fat i generelle forbedringer i projekt, så bliver det hevet op igen.
Jeg håber at mit svar giver mening, omend jeg ikke helt kan imødekomme dit forslag nu her.