Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afsend flere faktura/kreditnotaer på en gang

0
Jeg syntes muligheden for at sende fakturaer afsted fra arkivet ud fra et afgrænset filter mangler.

Jeg vil mene at det burde kunne lade sig gøre at mærke de bilag op i arkivet som man gerne vil have sendt afsted og derefter trykke "send valgte" (ellers ved jeg ikke hvad det felt skal bruges til).

Herefter skulle systemet så gerne sende e-mail eller via EAN til kunderne alt efter hvad de er sat op til.

Med venlig hilsen

Diatool ApS

Helle Chr. Jensen
i Forslag » Salg af (210 points)

2 Svar

Hej Helle,

Tak for dit forslag.

Normalvis ville man forsøge at sende en faktura allerede ved bogføringen. Dvs. man bogfører, og sender en faktura i samme omgang.

Hvad er arbejdsgangen hos jer, at I har behov for at kunne (gen)sende fakturaerne fra Arkiv i større samlinger?

Det kan være at forslaget giver bedre mening, hvis jeg får hele indsigten. Og måske findes der allerede løsninger du kan bruge.

Ser frem til at høre fra dig.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander,

Vores arbejdsgang er nok lidt anderledes, idet vi bogfører fakturaerne og printer dem og derefter tjekker dem i gennem for evt. fejl inden vi sender dem afsted.

Hvordan kan man så bruge arkivet med at mærke en masse bilag op og derefter vælge send valgte?

Med venlig hilsen

Helle Chr. Jensen
Forslag af (210 points)
Hej igen Helle,

Beklager den lange ventetid som der har været.

Du har ret i at jeres arbejdsgang er lidt atypisk.

Arkiv ikke er helt brugbart til jeres behov, da ved valg af flere fakturaer kan der kun sendes til én mail. Så jeg kan godt følge dit argument for at Send valgte kunne opføre sig anderledes.

Igen man kan også argumentere for, at man vil sende en faktura med det samme, og derfor vil denne forbedring ikke være prioriteret højt.

Hvilke gennemtjek laver I på jeres fakturaer, når I leder efter fejl? Måske findes der en anden løsning I kan anvende.