Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oprydning i Sendt under fanen Salg

+4
Under Salg og i fanen Sendt, der kan man søge på sendt faktura, og hakke af at man kun vil have "vis kun ikke leverede og afviste.

Når man så har været inde og se hvad der ligger der og måske behandler de forskellige, f.eks. ved at sende til anden e-mail, så vil det være godt hvis:

Man kan fjerne de behandlede hen til en mappe som kan hedde behandlede, eller anden måde der gør, at disse kan fravælges så de ikke vises igen når jeg søger som ovenfor beskrevet.

Skal jeg forklare det yderligere er I velkommen til at mailen mig, eller evt. ringe på tlf nr. 38770073

Hilsen

Helle Petersen

Dantaxi
i Forslag » Salg af (160 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Helle

Tak for dit input. Det er en forslag vi har hørt før, dog er det ved at være længe siden det sidst er dukket op, så tak for påmindelsen om at det kunne være en smart funktion.

Jeg kan godt se fordelene ved at det er tydeligt hvilke mails der er behov for opfølgning på og hvilke der allerede er håndteret. Det vil absolut give et bedre overblik.

Jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden og så ser vi hvad stemningen blandt vores brugere er ang. dette forslag :)

Vi modtager 80-100 forslag om måneden, så det er selvsagt ikke muligt at opfylde alles ønsker, men vi udvælger dem som er mest populære eller skaber allermest værdi for flest mulige. Kig meget gerne forbi Ønskebrønden og giv din stemme til de forslag som vil gøre din hverdag nemmere.

Forslag af 🔒 (55.9k points)