Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gensend kontoudtog

0
Hej.

Jeg har et ønske om at kontoudtog dannet/sendt via kontokort bliver gemt, så man har mulighed for at gensende/gense det. Alternativ at der under sendt bliver påført den periode man har valgt.

Mvh Anette
i Forslag » Kunder af (140 points)

1 Svar

Hej Anette

Tak fordi du har taget dig tid til at skrive dit forslag.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad årsagen er til at du gerne vil kunne gemme et kontoudtog? Det er en rapport, der viser hvad status er på det tidspunkt rapporten er dannet - ligesom fx. saldobalancen eller debitorsaldolisten.

Hvad vil gevinsten være for dig ved at du kan genfinde et historisk kontoudtog i et arkiv? Eller se perioden på rykkeren?

Jeg ser frem til at høre yderligere input fra dig.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Gevinsten for mig vil være at jeg kan se hvilken periode jeg har brugt i kontoudtoget, når jeg på et tidspunkt skal sende et nyt kontoudtog.

mvh Anette
Hej igen Anette

På hvilken måde er det en fordel for dig at kende sidste periode når du sender et kontoudtog igen? Jeg undskylder at jeg stiller så mange spørgsmål, men jeg har brug for at forstå din udfordring helt konkret for at kunne forholde mig til om det er relevant at tage i betragtning til udvikling og hvor mange der ville have samme behov som dig :)

Så uddyb meget gerne dit workflow fra du sender et kontoudtog til du sender dit næste kontoudtog og hvordan det så vil være en fordel for dig at du hele tiden kan se de ældre udtog du har sendt.