Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Datafelter i betalingsfil

0

Når jeg danner en betalingsfil til download har jeg så mulighed for at bestemme indholdet af tekst felter?


Er det muligt at ændre de tekst elementer der kommer over eller er det foruddefineret?

Jeg vil gerne erstatte Leverandørfelt med Tekst feltet fordi det giver en bedre beskrivelse af hvad der betales, hvilket er vigtigere for os end hvem der betales.

Jeg vil gerne erstatte Leverandørfelt med Tekst feltet fordi det giver en bedre beskrivelse af hvad der betales, hvilket er vigtigere for os end hvem der betales.

Det har intet med bogføring eller udligning at køre. Det drejer sig udelukkene om at når jeg kikker på posteringer i banken er det mere informativt at jeg kan se hvad der er betalt end hvem der er betalt.

 

i Forslag » Bank af (120 points)

1 Svar

Hej Allan-Seimann,

Tak for dine forslag - og undren. Lad os se om vi kan få omfanget alle kroge af dit indlæg.

Hvis vi starter med at afklare de to spørgsmål du stiller. 

1. Det er uklart ift. hvilken tekst du mener. Den mulighed for at bestemme teksten i forbindelse med betalinger, vil være valg af modtagelsestekst på en bankoverførsel. Under dannelsen af en leverandørfaktura, og valg af betalingstypen Bankoverførsel kan en tekst skrives til modtageren.
Er det denne der menes? Hvis ja, så kan du bestemme indholdet.

2. Igen - det er uklart for mig, hvilke tekstelementer man ønsker. Vil du gøre mig klogere?

Dit forslag lyder også til at være i forlængelse at dine spørgsmål. Jeg er dog i tvivl om hvor denne tekst skal erstattes, og med hvad.

Hvis du kan belyse emnet for mig, så kan jeg bedre forholde mig til din udfordring.

Ser frem til at høre fra dig.

Rigtig god dag ! 


Forslag af 🔒 (12.1k points)