Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandør kontoudtog under leverandøren

0
Hej :-)

Det vil være super, hvis man kunne gemme leverandør kontoudtoget under selve leverandøren i stedet for i inbox.

Det ville gøre det meget nemmere for både bogholder og revisor.

Hilsen Pia, Haugaard Bogholderi
i Forslag » Leverandører af (280 points)

2 Svar

Hej Pia

Tak fordi du har brugt tid på at skrive dit ønske her på Forum.

Hvad er jeres workflow i forhold til kontoudtog fra leverandører? Hvilke handlinger foretager I når I modtager kontoudtoget? Og hvad er grunden til at de gemmes når først leverandørens konto er afstemt i forhold til udtoget?

Hvad vil gevinsten være for bogholder og revisor hvis kontoudtoget kan gemmes sammen med leverandørens stamkort?

Jeg ser frem til at høre yderligere input fra dig.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Revisoren afstemmer ved årsafslutning med leverandør-kontoudtog. Og nogle leverandører skal kun have betaling 1 gang i måneden og da bruger jeg deres kontoudtog efter afstemningen. Kunne selvfølgelig bruge kontoudtoget som vedhæftet ved betalingen. Men synes nu, at det er rart, hvis jeg kunne se alle kontoudtog under hver leverandør.

Hilsen Pia, Haugaard Bogholderi
Forslag af (280 points)
hej igen Pia

Undskyld den lange svartid, din kommentar havde forputtet sig.

Umiddelbart er det ikke noget vi har haft efterspørgsel på, eller har hørt behov for, så i denne omgang er det ikke en af de vinkler vi vil arbejde videre med. Så jeg håber at du kan bruge ideen om at vedhæfte til betaling eller måske oprette en kategori i inbox til din leverandør. Eller måske blot have en fælles kategori, bruge søgefunktionen og så slette eller vedhæfte til postering når kontoudtoget ikke længere skal bruges til afstemning.