Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kunne vælge alle valutaer ved rykning/kontoudtog debitorer

+2
Hej e-conomic

Vil det være muligt for Jer at lave følgende :

Vi har mange forskellige valutaer og når jeg sender rykker/kontoudtog til kunder skal jeg ind og vælge valuta hver gang. Jeg ved ikke altid hvilke valutaer der er brugt ved fakturering (der er mange som fakturerer) derfor er det omstændigt, hvis jeg skal sidde og vælge alle valutaer en efter en. Har i mulighed for at lave det så man kan vælge "alle valutaer" når man sender rykker/kontoudtog ud til flere eller alle debitorer .

Jeg håber at det kan lade sig gøre :-)

Alternativt : indtil i kan lave det, er der et sted hvor jeg kan se hvilke valutaer vi har benyttet til at lave fakturaer med :-)

de bedste hilsner fra Tina
i Spørgsmål » Kunder af (160 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Tina 

Mange tak for dit forslag.

Jeg kan sagtens se din problemstilling her. I forhold til at kunne se alle valuta, så er der et problem i, hvilke valuta, der evt. kan blive blandet sammen. Vi kan fx. ikke rykke en EUR og DKK faktura sammen, hvis der er tilhørende renter og/eller rykker gebyr. 

Jeg kan dog sagtens se ideen i at hjælpe dig med at finde ud af, hvilke faktura du har i forskellige valuta og derfor vil jeg tage din ide med i puljen af forslag vi overvejer. Det er ikke en garanti for implementering, men det er denne pulje vi løbende går gennem og finder forslag direkte fra brugere, som vi vælger at arbejde videre med. 

Hvis vi vælger at implementere det, så skal jeg nok vende tilbage med en opdatering til dig. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)