Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kommentar i bankafstemning ved bankindlæsnings data

0
Hej

For mig vil det være super brugbart, hvis man kan skrive en kommentar ved de indlæste bankdata. Bare et felt, så jeg kunne skrive, hvem der har købt vareren og evt. skrive, at der rykket for bilag den 14/3-22. Så man undgår at følge op på noget man har gjort.

Hilsen Mette Schou
i Forslag » Bank af (290 points)

1 Svar

Hej Mette,

Tak for dit forslag. Jeg har faktisk skrevet et svar i forvejen - dog er det slettet. Så nu forsøger jeg igen efter have læst dit indlæg ordentligt igennem laugh

I bankafstemningen, så har man feltet Tekst. Er der en særlig årsag til hvorfor dette felt ikke kan bruges til formål?

Ser frem til at høre fra dig.

Rigtig god dag ! 


Forslag af 🔒 (12.1k points)

Hej Alexander,

Måske muligheden allerede er i banksystemet, og jeg bare ikke kender den. Jeg har lavet et snip og lavet en pdf fil men kan ikke vedhæfte den nogle steder. Jeg har sat teksten ind, men det er ikke helt godt. Hvis du sender mig en mail kan jeg sende det til dig. 

Hilsen

Mette
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nedenfor ser du det der kommer fra banken. Henviser du til feltet Tekst?

Et billede, der indeholder tekst, bord  Automatisk genereret beskrivelse

 

Det jeg har brug for er et felt, hvor jeg kan skrive hvem der skal aflevere et bilag. Når der så står et navn ved jeg at jeg har efterspurgt bilaget

Et billede, der indeholder tekst, bord  Automatisk genereret beskrivelse

 Hilsen

Mette

Hej Mette,

Du må gerne sende mailen til info@e-conomic.dk, og sætte Alexander som Attention i emnefeltet :-)

Hej igen Mette,

Tak for det indsendte.

Jeg kan se at I jeres fil som I indlæser, har I en "Bilag fra" kolonne. Jeg må antage at dette er noget I selv skriver på?

Forventning i bankafstemningen er at man har den data som banken tilbyder, også har vi afgrænset med dato, tekst, og beløb.

Det er altid svært at afgøre hvor stort en efterspørgsel der er for sådan en tilføjelse. Det er første gang jeg hører man har behov for et ekstra informationsfelt på en postering.
Det vil også betyde, at større dele af programmet skal tilpasses, hvis teksten også ønskes andre steder end bare bankafstemning. 

Vi kan lade min tvivl komme dig til gode. Hvis andre brugere også ønsker at have ekstra felter i bankafstemning import, så disse kan ses i fx. bankafstemning, så vender vi tilbage til forslaget.

Mit forslag for nu er, at merge disse to felter sammen, så tekst fra bank, og tekst i Bilag fra, kommer ind i samme felt Tekst felt som vi har.

Rigtig god dag.

Hej

Det er åbenbart lidt svært for mig, at forklare, hvad jeg har behov for. Det snip der hedder bankafstemning, er data jeg har importeret til Excel fra Bank afstemningsmodulet i e-conomic. For at vise, hvad jeg har behov for, så har jeg skrevet "bilag fra". Det er kolonnen bilag fra jeg ønsker mig i e-conomic bankafstemning.

Heldigvis har jeg ikke så mange bank posteringer, der er bare nogle der er vildt langsomme til at sende bilag og jeg skal rykke dem flere gange.

Jeg tror ikke der er andre der ser mit ønske jeg ser i hvert fald ikke hvad andre ønsker sig.

Men tak for svaret.

Hilsen Mette