Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Visning af Bilagsdato i inboxen

+2
Hej - jeg mangler rigtig meget at kunne se bilagsdatoen i oversigten på inboxen - jeg skal lukke mdr.-regnskab hver d. 9. og derfor er det vigtigt at kunne se om der ligger nogle ikke bogførte fakturaer, der tilhører gl. mdr. Den dato der vises nu, er den dato man har sendt bilaget ind, men den er ikke særlig brugbar, når man skal finde bilag med datoer i gl mdr. - I har jo allerede datoen aflæst, så det burde ikke være svært at sætte den på.
i Forslag » Bilagshåndtering af (1.6k points)

1 Svar

Hej Doris og tak for dit forslag

Det er en overvejelse vi har haft oppe at vende før. Og jeg kan sagtens forstå, hvorfor du gerne vil have det.
Som det er nu, så har vi valgt at fast dato for indsendelse af forskellige årsager. For mig er den bedste grund, at vi ikke med 100% garanti altid har datoen og hvad skal sorteringen så respektere, når ikke data altid er til rådighed for alle dele sorteringen. Ud over det, så har vi også brugere, der ikke har adgang til aflæsning og så arbejder vi med forskellige logikker i samme del af programmet. Alt i alt er det et valg vi har taget for at have konsistens på tværs af produktet og på tværs af brugerfladen.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)