Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandør valuta & beløb på hver vare

0
Vi mangler desperat at der kommer et leverandør valuta og beløbs felt på hver vare, således at dette tages med over i bestillingen og ikke den landede kostpis i danske kroner.

Et godt eksempel er feks. når vi køber varer fra en leverandør i USA eller EU, i henholdsvis dollar eller euro. Når vi taster alle indkøbslinjer tager systemet udgangspunkt i vores kostpris i danske kroner. Vi skal altså her sidde og ændre hver eneste linje til leverandørens salgs beløb. Gør vi ikke det, laver systemet bare en sammentælling af alle bestilte produkter i danske kroner, men skriver det i leverandørens valuta på indkøbsrekvisitionen. Det bør være en meget nem tilretning at lave. Vi får jo netto prislister fra vores leverandører i deres valuta. Det ville være super fedt om de så kunne uploades til systemet til hvert varenummer der udvælges. På den måde kan en ordre laves hurtigt og nemt hvis systemet tager udgangspunkt i leverandørens salgspris og valuta istedet for den landede pris i danske kroner. Håber det giver mening. Kontakte os gerne for en uddybende forklaring.

På forhånd tak.
i Forslag » Leverandører af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej AHD

Tak fordi du har taget dig tid til at skrive dine ideer til os her i Forumteamet.

Du taler om leverandører og salgs- og købspriser i valuta - jeg antager at det betyder at du i dag benytter Lagermodulet og lægger varerne på lager med til indkøbspris. Jeg har brug for at få bekræftet at denne antagelse er korrekt før jeg kan forholde mig videre til om dit forslag vil give mening at arbejde videre med og i så fald hvordan.

Jeg ser frem til at høre fra dig igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)