Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fordelingsnøgler mangler når man overfører fra bankafstemningsmodul til kassekladde

0

Forslag: Få fordelingsnøgler til at være synlige hvor man kan vælge "Afdeling".

F.eks. i 'Bankafstemning --> Overfør til kassekladde'.

Når jeg laver bankafstemning via bankafstemningsmodul, så overfører jeg bank gebyrer som finans posteringer til kassekladden.

Vi bruger en fordelingsnøgle til bank gebyrer, da gebyrerne skal fordeles i 2 afdelinger.

Overfør til kassekladde vindue

Men når man skal overføre til en kassekladde fra bankafstemningmodul, kan man ikke vælge fordelingsnøgler i "Afdeling".

Kun almindelig afdelinger er synlige.

Afdelinger der er synlige via bankafstemningsmodul - overfør til kassekladde

Derfor overfører jeg fra bankafstemningsmodul til kassekladde ved at vælge en almindelig afdeling og først ændre afdeling til den rigtige afdeling (fordelingsnøgle) i kassekladden, da fordelingsnøgler er kun synlige i kassekladden.

Her er afdelinger der er synlige i kassekladden.

i Forslag » Dimension (afdelinger) af (280 points)
opdateret af

Hej Miniks

Det er et forslag, der har været oppe mange, mange gange.

Mit forslag fra august 2021, https://forum.e-conomic.dk/36868/afdelinger-fordelingsnogle?show=36868#q36868 ,har fået prædikatet "overvejes", men de overvejer stadig.
Du kommer nok til at leve med det!!!

Kommer du til at tale med Danløn, så kan du måske også forklare dem problemet.

mvh
Finn
e-consultic.dk

1 Svar

Hej,

Tak for dit forslag, og i særdeles din uddybende forklaring.

Du har helt ret i at en fordelingsnøgle vil give mening at implimentere i bankafstemning. Det er et forslag som finder veje ind til vores Forum i tide og utide.

Du må meget gerne afgive en stemme på Finns opslag, så vi kan mærke temperaturen af, og afgøre hvornår det giver mening at opprioritere ændringen.

Vi får en del forslag, og for os på Forum så handler det om at prioritere de forslag som giver mest værdi for flest mulige.

Forslag af 🔒 (12.1k points)