Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Abonnementer - Dataudtræk

+1
Hej,

Jeg er begyndt at kigge på vores opsætning af abonnementer. Og det setup er lavet af mange personer, over lang tid. Dvs. noget er oprettet pr. kunde, noget er pr. ydelse osv. I forbindelse med mit forsøg på gennemgang heraf savner jeg meget at kunne trække abonnementsdata ud til Excel (jeg har i hvert fald ikke fundet noget brugbart endnu). Jeg forestiller mig noget ret simpelt hvor der bare er en oversigt over alle abonnementer, hvor der under hver abonnement kan ses hvilke abonnenter der er tilknyttet og hvilke ydelser der er tilknyttet. Alt data bør jo være tilgængeligt, for den ligger der når man åbner abonnementerne op én af gangen.

Sig endelig til hvis I vil gå videre med det og har spørgsmål eller lignende. Tak!

/Casper
lukket
i Forslag » Salg af (160 points)
lukket af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Casper

Tak for dit input. Jeg har faktisk den seneste måned gennemført adskillige kundeinterviews for at finde ud af mere konkret hvilke behov abonnementsbrugere har for at få overblik i dette modul og flere nævner det samme som dig.

Du nævner ydelser.. er det primært ydelser du tilbyder på abonnementsbasis eller er jeg så heldig du også sælger varer på abonnement? Jeg vil nemlig mægtig gerne interviewe nogle brugere der har abonnementsordning på fysiske varer :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
valgt som bedste svar af
Hej Tabita,

Mange tak for hurtigt svar/feedback. Jeg er glad for at høre at der allerede er noget "i gang" :)

Jeg må desværre skuffe dig i forhold til varer på abonnement. Det har vi ikke hos os, det er kun ydelser.
Hvis du har andre spørgsmål senere vil jeg meget gerne give mit input - så siger du bare til.  

/Casper

Det lyder godt.

Og ja vi er 'i gang' men kun i den forstand at vi er ved at undersøge behovet, så jeg tør ikke love om/hvornår det vil komme en forbedret rapport, men jeg arbejder på det wink