Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Beløb fra indscannet bilag skal kunne ses.

+2
Jeg ved ikke rigtigt, hvilken overskrift jeg skal bruge til det her. Jeg har en kunde, der lige har scannet 118 bilag ind via jeres app, og når man kigger på bilagene i Smart Inbox, så er beløb udfyldt. Alligevel kunne "Bilagsmatch kun finde 53 match - det er godtnok ikke meget. Jeg har samme problem med andre kunder. Når jeg så selv skal "parre" bilag og posteringer sammen, så ville det være en kæmpe hjælp, hvis man kunne se beløbet. Nu kan jeg kun se "Dato", "Navn", "Afsender", og hvis jeg havde en større skærm ville jeg kunne se "Note". (Som jeg har skrevet før, fprstår jeg ikke, hvorfor "Note" er længst væk, så når du åbner et vindue ved siden af e-conomic, så skal du have en meget meget stor skærm, hvis du vil kunne se, hvad din kunde har skrevet til dig). Her ville det være perfekt, hvis jeg også kunne se beløb, for så kunne jeg hurtigt "parre" tingene sammen. (Jeg ved godt, at jeg er nødt til at tjekke bilaget, inden jeg vedhæfter det, for at være sikker på, at det er det helt rigtige bilag, men det ville alligevel være hurtigere end nu. Jeg ville gerne ha' vedhæftet et printscreen af det hele, men det kan jeg ikke, for så kan alle se min kunde's data.
i Forslag » Bogføring af (4.0k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej HTB,

Tak for dine forslag.

Der er to udfordringer her, så lad os tage dem hver for sig.

Bilagsmatch har fundet 53 match på 118 bilag. Det jeg bider mærke i at du skriver at beløbet matcher - hvad med dato? Der bliver nemlig matchet efter dato også, som skal være inden for tre dage. Læs mere her.

Så er det tilfældet, at bilagene matcher både beløb, og datoen i Smart Inbox er inden for tre dage? Hvis du har eksempler af dette, så vil jeg mere end gerne undersøge det sammen med dig, om hvorfor et match ikke er foreslået.

Tilføjelse af bilag til en postering. Da du ikke beskriver hvor din arbejdsgang er i e-conomic for dette omtalte scenarie, så må jeg komme med et kvaliciferet gæt. Min antagelse er at du tilføjer bilag til dine posteringer direkte fra kassekladden.

Jeg vil godt kunne se en værdi for at beløb var med, og var med til at spare dig tiden for at kontrollere flere bilag. Så idéen her vil jeg gerne tage med videre til Ønskebrønden.

Du beskriver også at noten er gemt væk, og det er ikke den opfattelse jeg selv sidder med. Her er et eksempel på visningen fra en computerskærm på 13 tommer (se kommentar).

Hvilke forhold arbejder du i? Det er nemlig her jeg mener en forbedring skal findes. Jeg tror næppe du arbejder på en mindre skærm end vist her, så der kan være tale om opløsningen på skærmen som er sat til at være lav, eller man har sat zoom opsætningen til at være høj i ens browser. Du må gerne vedhæfte et skærmbillede af hvordan din visning er.

Alternativet til en anden arbejdsgang på nuværende tidspunkt er, at man arbejdede med to skærme. Det vil give muligheden for at åbne Smart Inbox i en skærm, og ens kassekladde i en anden. Så kan man bruge træk og slip funktionen, og tilføje bilagene således. Så opnår du fuld data fra Smart Inbox.


Forslag af 🔒 (12.1k points)

I henhold til Alexanders kommentar: