Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tydelig bedømmelse af kunder

0

Man kan lave en tydelig bedømmelse af sine kunder, altså markerer dem med farver, rød for stop, gul for opmærksom (læsnoter) grøn for de gode   alm sort for alm. kunder. 

Noter skal også kunne bestå af et vedhæftet word dokumentet eller andet, feks, billede.

i Forslag » Salg af (290 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej RSS

Tak for dit input om bedre synlighed af kundebedømmelser. Hvilken kundegruppen arbejder du primært med? Private eller Erhvervskunder?

Kender du funktionen med Visma Rating? Det kan man slå til og se andre virksomheders ratings på erhvervskunder - og dine egne ratings selvfølgelig.

Hvis det er kunder du helt ønsker stop af salg til, kunne du også spærre dem. Så kan du ikke fakturere til dem længere.

Dit forslag om brug af farver har jeg hørt nogle gange og jeg tror det stadig ligger et stykke væk fra vores visuelle strategi, men jeg vil gerne vende din ide med vores UX designere.

Ang. anvendelse af dokumenter og billeder i dine noter, hvordan vil det være en hjælp for dig og dit overblik over dine kunder?

Jeg ser frem til at få dine input til disse spørgsmål.

Forslag af 🔒 (55.9k points)