Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hjælp ved aftemninger

0
I MEGET gamle dage, ca. fra 1984 og til nu , har jeg brugt et DOS bogførings program. Her var en facilitet, til brug ved årsafslutningen.
Når en konto er afstemt, så kan der sættes en slags kode, så der ikke længere kan bogføres på kontoen, hvilket jo gjorde det nemmere, ved årsafslutningen. Alle afstemninger bliver jo ikke nødvendigvis foretaget på een dag, eller uge. Denne kode blev så vist på saldobalancen.  Koden slettedes automatisk når der var foretaget årskørsel.
Jeg kan da ikke forestille mig E-conomic ikke kan lave noget som et DOS program kunne gøre for ca. 40 år siden

Selv om jeg er ked af det, så er det jo snart slut med Dos-programmet, der er jo ikke meget digitalt her !

Med hilsen
Svend Karlsbjerg

Jeg vil ikke undlade at fortælle, at når alle afstemninger er foretaget, så trykker jeg bare på en knap og så kommer der et færdigt regnskab.
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (140 points)

1 Svar

Hej Svend og tak for dit input

I forhold til at sætte en kode på dine konti, så er jeg lidt i tvivl om, hvilken værdi det skaber for dig. 

Det er nemlig ikke et forslag, der er særligt efterspurgt, så jeg vil meget gerne høre mere ind til, hvordan det kan hjælpe dig og hvorfor denne kode er nødvendig for dit regnskab. Jeg håber du er frisk på at uddybe det smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Bogføringshjælp af 🔒 (102k points)