Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Problem med nulstilling af flueben i "Klassekladder"

0
Jeg vil gerne bogføre nogle posteringer i min kassekladde, og medens gennengår posteringerne, og sætter flueben ud fra de pågældende posteringer, finder jeg et enkelt bilag med en fejl. Jeg vælger at klikke på "blyant" ikonet, og går ind og retter den pågældende postering. Efter endt rettelse, bringes jeg vanligt tilbage til kassekladden, men nu er samtlige flueben væk, og jeg kan starte forfra med at vælge mine posteringer til bogføring en gang til....

Det er selv sagt ikke den mest effektive funktionalitet, og jeg kunne godt ønske mig, at jeres back-end kunne holde fast i de valgte posteringer, når man retter en enkelt postering.

Tak :-)
i Forslag » Bogføring af (260 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Jeg kan godt se det er irriterende, at dine flueben forsvinder. Som udgangspunkt er det med vilje vi har delt de to arbejdsgange op. Alternativet ville være at der kunne ske fejl ved, at flueben bliver gemt, når man begynder på andre ting og derfor glemmer de er gemt. 

Jeg vil lade dit forslag ligge herinde lidt og se, hvad andre brugere synes om dit forslag og ud fra det tage en vurdering af, hvad der er det mest hensigtsmæssige. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)