Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import af fakturagrundlag

0
Vi har vores grundlag for fakturering af kunder i et eksternt system. Fra dette system vil det være muligt at udtrække data til grundlag for fakturaer. Mit forslag vil derfor være at der blev lavet en mulighed for at importere data til fakturering. Det kunne være import direkte til oprettelse af faktura-grundlag, så fakturaerne vil stå klar til fakturering i e-conomic efter import. Det kunne også være via en form for kassekladde, hvis det vil gøre det nemmere. Alt hjælp med import vil være en hjælp, frem for at sidde og skrive flere 100 ordre af hver måned.

Det kunne være et Excel-ark i et bestemt format, der skulle bruges til import.

Mvh

Martin Johnsen
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Martin,

Tak for dit forslag. 

Vi hører sommetider til ønsket her. Den udfordring vi har til at imødekomme ønsket er, at import muligheden ikke er gode nok. For at kunne importere en faktura ind med varelinje, vil det kræve import på flere niveau. Selve dannelsen af en faktura, også fakturalinjerne.

Man kunne udvikle muligheden for at kunne importere fakturalinjerne fx., dog er jeg i tvivl om hvorm eget gavn det har. Hvis man alligevel skal oprette fakturaerne manuelt.

Har I brug for at kunne se salgsfaktuaer på varelinje niveau? Ellers kunne man måske overveje at importere som manuelle kundefakturaer.

Muligheden hos os er at kunne få lov til at oprette fakturaer med fakturalinjer via API. Hvis jeres nuværende integration ikke tilbyder denne mulighed, så findes der 3.parter der kan klare opgaven. Det kunne være Fakturafil.


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Tak for svaret. Jeg tror faktisk at vores system vil kunne sende data via API - det undersøger jeg lige nærmere.

Ellers kan jeg prøve at kigge på "Fakturafil".

God weekend

Mvh Martin Johnsen