Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valg af alle postering med tilføjet bilag

0
Tænker at en funktion i "Klassekladder", hvor man kan vælge samtlige posteringer, der har tilføjet bilag, ville kunne gøre det super nemt, efterfølgende at bogføre disse bilag.

Endvidere kunne man forestille sig den omvendte funktion: vælg posteringer uden tilføjet bilag.

Med disse funktioner vil man kunne holde størstedelen af sit bogførings workflow i "Klassekladder"

I tillæg til disse funktioner, vil en søgefunktion, i stil med den man har under "Posteringer", være et nyttigt værktøj.

Tak
i Forslag » Bogføring af (260 points)

1 Svar

Hej Martin,

Tak for dit forslag.

Dit ønske danner grundlag for at skulle skabe et nyt workflow i e-conomic. Jeg er nysgerrig på at høre om hvordan vil dette workflow forbedre din arbejdsgang i e-conomic?

Som det er nu, så er der mange værktøjer der kan hjælpe en med at tilføje bilag til ens posteringer.

Her taler jeg til tre værktøjer:

1. Bilagmatch, som man finde et match mellem Inbox og kassekladden, og foreslå bilag der er indlæst til posteringer uden bilag.

2. Bilagsanmodning, som gør det muligt at anmode om bilag til kladdeposteringer, og muligheden for at kunne anmode om bogførte posteringer er rundt om hjørnet.

3. I selve Inbox, kan man via. Vedhæft til postering, søge sine posteringer frem, og sortere i Skjul posteringer med vedhæftninger.

Det tænker jeg er alle værktøjer som kan bidrage til at kunne arbejde med sine bilag, med posteringer der ikke har bilag.

Jeg hører gerne mere fra dig, så jeg kan få en indsigt i hvordan du ønsker at arbejde i e-conomic.


Forslag af 🔒 (12.1k points)