Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




e-mail adresse ved afsendelse af faktura

+1
Når jeg skal sende en faktura og ønsker at tilføje en cc: skal jeg åbne et nyt vindue og gå ind på kunde - kontakt og kopiere e-mailen herfra. Kunne man ikke tilføje en drop-down menu i cc feltet hvor man kunne vælge en af kundens kontakt personer. Det er en funktion jeg har savnet i alle de år vi har haft e-conomic.

Faktisk er det et et forslag jeg har stillet 3 gange før og en gang blevet lovet, at det ville blive implementeret, håber 4 gang er lykkens gang :-)
i Forslag » Salg af (300 points)

1 Svar

Hej Kim

Velkommen tilbage, jeg har læst din historik over forslag igennem og kan se du har stillet samme forslag 5 gange over tilsvarende mange år :) Og ganske rigtigt så har det været med i vores overvejelser flere gange, vi overvejer altid gode forslag. Og jeg er da ked af hvis du føler vi har løbet fra et løfte om at implementere dit forslag, som jeg læser alle svarene igennem så har vi lovet at overveje det og det har vi som sagt gjort hver gang.

Denne gang vil jeg ikke give dig nogle forhåbninger om at det er noget vi kommer til at lave. Dine forslag har gennem årene samlet genereret 3 stemmer, så det tager jeg som et udtryk for at det ikke er det vores samlede kundebase higer allermest efter at få opfyldt.

Vi modtager omkring 1000 brugerforslag om året og udvælger nogle af de ideer som kommer allerflest brugere til gavn og som er mest populære og indtil videre har dit fine forslag ikke været det som brugerne har brændt sig varm på.

Jeg gemmer dog dit forslag så vi kan hive det op af hatten, hvis vi kigger på forbedringer til e-mailafsendelse.
Forslag af 🔒 (55.9k points)