Hej Kim
Velkommen tilbage, jeg har læst din historik over forslag igennem og kan se du har stillet samme forslag 5 gange over tilsvarende mange år :) Og ganske rigtigt så har det været med i vores overvejelser flere gange, vi overvejer altid gode forslag. Og jeg er da ked af hvis du føler vi har løbet fra et løfte om at implementere dit forslag, som jeg læser alle svarene igennem så har vi lovet at overveje det og det har vi som sagt gjort hver gang.
Denne gang vil jeg ikke give dig nogle forhåbninger om at det er noget vi kommer til at lave. Dine forslag har gennem årene samlet genereret 3 stemmer, så det tager jeg som et udtryk for at det ikke er det vores samlede kundebase higer allermest efter at få opfyldt.
Vi modtager omkring 1000 brugerforslag om året og udvælger nogle af de ideer som kommer allerflest brugere til gavn og som er mest populære og indtil videre har dit fine forslag ikke været det som brugerne har brændt sig varm på.
Jeg gemmer dog dit forslag så vi kan hive det op af hatten, hvis vi kigger på forbedringer til e-mailafsendelse.