Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dynamisk felt for Total beløb FØR rabat er et stor ønske

0
Jeg har et par kunder der gerne vil kunne vise det samlede beløb FØR rabat på deres faktura, vi har total rabat og total beløb efter rabat, men beløb FØR rabat er der ikke, her skal man sidde med lommeregner og lægge dem sammen

Please lav det

Venlig hilsen Jan Paarup
i Forslag » Salg af (340 points)

1 Svar

Hej Jan,

Tak for dit forslag.

Det var et spændende ønske at I har her. Den indgangsvinkel som bliver præsenteret her, har vi ikke stødt på før.

Hvor ofte sender I fakturaer til jeres kunder, som ønsker at disse værdier lægges sammen?

Ser frem til at høre fra dig.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Alexander

Tak fordi du skriver

Jeg har lige flyttet min kunde fra 6 Helios til 6 aftaler i E-conomic, og det er oftest forsikringssager, hvor de skal se beløbet før rabat, for at se, det stemmer med taksators værdi og så ud fra det får de noget rabat.

De tjekker det hele tiden og efter skiftet til E-conomic skal de regne beløbet ud på lommeregner, det blev min kunde ikke populær på, så et stort ønske er det

På forhånd tak

Venlig hilsen

Jan Paarup

Paarup Regnskab
Hej Jan,

Omend dette forslag ikke er blevet givet før, så forstår jeg indgangsvinklen du bringer her.

Vi modtager mange gode forslag for tiden, og vi vil ønske at kunne realisere dem alle. Jeg lader dette forslag hvile lidt endnu, og ser om der kommer stemning for det af andre brugere, så vi kan prioritere de forslag med højst efterspørgsel.

Rigtig god dag.