Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring af udlæg

0
Jeg har anskaffet e-conomic start-up + lager modul. Jeg har brug for at registrere og bogføre nogle personlige udlæg. Hvordan gør man det? Jeg har ikke tænkt mig at anskaffe et ekstramodul for at bogføre udlæggene, så jeg vil gerne vide hvordan man gør det bedst i den rå version af e-conomic start-up?

Mvh. Mette, GarnbyJacobsen
i Spørgsmål » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej Mette

Super fedt du er kommet i gang. Selve bogføringen kan variere fra virksomhed til virksomhed, men hvis du gerne vil opbevare og arbejde digital med dine bilag, så vil jeg helt klart anbefale dig at arbejde med vores modul 'indscanning'. Fra d. 1 april kommer vi med en ny pakkestruktur, hvor netop det modul bliver givet til alle vores brugere fordi det i dag giver så meget så meget mening at opbevare udlæg og andre bilag digitalt. Derfor synes jeg du allerede nu skal tage et kig på det, så du er får det ind i dine rutiner fra starten af.
Du kan tilføje modulet her: https://secure.e-conomic.com/market

Som sagt vil du få det i dit abonnement pr. d. 1 april uanset hvad.

Hvis du har andre spørgsmål, eller jeg har misforstået dit spørgsmål, så må du endelig sige til. 

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for dit svar. Jeg kan godt se fidusen med ekstramoduler, men som sagt har jeg ikke tænkt mig at abonnere på et ekstra modul for at bogføre 6 udlæg. Derfor vil jeg stadig gerne have svar på mit spørgsmål: Hvordan bogfører jeg personlige udlæg i den rå udgave af e-conomic startup?

Det er fint nok, hvis du siger at du ikke ved det, men så vil jeg gerne vide hvor jeg så kan få svar på mit spørgsmål.

Mvh. Mette Starup

Hej igen Mette, 
Jeg ville blot gøre dig opmærksom på muligheden da du får muligheden under alle omstændigheder fra den 1. april.

I forhold til at bogføre udlæg, så skal du ind i kassekladde og oprette posteringer. Du kan se, hvilke typer du kan oprette her: https://www.e-conomic.dk/support/artikler/opret-en-ny-postering-daglig

En udgift vil være et finansbilag eller leverandørfaktura. Det kommer lidt an på, hvordan du ønsker at styre din bogføring.

Hvis du har spørgsmål til, hvad forskellen er, så må du endelig sige til smiley