Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Visning af dimensioner / afdeling

0
Jeg mangler meget at kunne se dimension / afdelinger samt om der er angivet "Tvungen afdeling" under følgende punkter:

- Regnskab / Søgning og lister / Kontoplan

- Rapporter / Kontoplan - at kunne vælge i felter her, om jeg vil se det eller ikke.
i Forslag » Salg af (120 points)
Hej Lone

Du kan se det her.

Klik på det orange tandhjul i toppen af billedet og vælg alle indstillinger

Klik Virksomhed > Eksporter data > Download lister enkeltvis > Send data > Vælg konto.csv.

Nu kan du åbne csv-filen og se det her.

mvh
Finn
e-consultic.dk
Korrekt - men det er da en noget bøvlet process - plus at bl. a. ja/nej felter laves om til 0/1 værdier osv..

Felterne er der jo, så det kan vel ikke være så svært at kunne sætte dem på i oversigten, eller at man selv kan vælge hvilket felter, man vil have vis, som det virker andre steder i opsætning.
Du har fuldstændig ret i, at det er bøvlet.

Vi må håbe på, at e-conomic kigger med på Forum

mvh
Finn
e-consultic.dk

1 Svar

Hej Lone (og Finn),

Tak for jeres input - jeg kan trygt berolige jer med at e-conomic med på Forum. De gode forslag kommer jo ikke af sig selv :-)

Jeg nødt til at forhøre mig om hvordan det kan være at behovet dukker op for at se om en konto har en tvungen afdeling. Hvor ofte har I brug for at kontrollere om en konto har en tvungen afdeling?

Det er korrekt at vi har data. Man i så fald kunne man også argumentere om hvorfor vi i så fald ikke også sætter en kolonne Modkonto, Realiseringskonto, Nøgletalskode, Debet/Kredit, Valuta, Afdeling, samt om det er tilladt at lave direkte posteringer. Det gøres af den simple årsag ikke - at vores brugere ikke har behov for denne data, som udgangspunkt.

Man kan jovist trække en rapport fra Rapporter > Regnskab > Kontoplan, hvor man kan se de fleste af disse oplysninger, uden at skulle trække en fil ud af e-conomic. Tvungen afdeling er desværre ikke en af dem.

Forslaget kunne måske være, at man ønsker at få denne muligheden i selv samme rapport.

Et helt andet alternativ vil måske være at få Superkladden på disse aftaler, og her kan man få oversigten I mangler. Og nemt slå tvunget afdeling til og fra.



Kan denne løsning anvendes?


Forslag af 🔒 (12.1k points)
opdateret af 🔒