Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lagerbeholdning på ordrelinier

0
Vi har et stort ønske om at kunne se lagerbeholdningen fra lagermodulet på ordrelinier, når vi taster ordrer.
Det vil gøre os i stand til hurtigt at få et overblik over hvilke varer, vi kan -og ikke kan levere i forbindelse med ordreindtastning og / eller restordregennemgang med kunden.
i Forslag » Salg af (270 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Hvis du ser i bunden af den pop up du taster ordrelinjen på, så har du forskellige informationer om netop dette. Du har 'på lager', 'i ordre', 'til rådighed' og 'bestilt'. 

Jeg ved ikke om du har overset dem eller om du ønsker noget andet. I så fald - kan jeg lokke dig til at uddybe, hvad du ønsker i stedet for eller ønsker mere af? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
.... ønsket, er at "på lager" og "til rådighed" ligger som en overskrift / kolonne på ordren.
Præcis som "Bestilt", "Leveret", "Faktureret", "Enhed" etc.

Jeg er med på, hvor du gerne vil have det nu. Jeg er dog i tvivl om, hvorfor det er bedre at have informationen i overblikket og ikke ved oprettelse af ordrelinjen. Kan du prøve at uddybe det, så jeg er helt sikker på, hvordan du arbejder og hvilken problemstilling du ønsker at løse smiley

Her et par eksempler, hvor det vil lette vores arbejdsgange meget:
- Opkald fra kunde, der gerne vil vide hvilke varer vi kan leverer på kundens ordre(r)
- Restordreroversigter. I dag laver vi et xls-udtræk af ordrerlinier for derefter at slå hver eneste ordrelinie op i lagermodulet for at få lagerstatus.
Hej Jesper
Har du haft kigget på denne?
Håber mit forslag kan implementeres?