Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Regnemaskine i beløb-feltet

0
Jeg kunne ind imellem godt bruge en mulighed for at lægge tal sammen i beløbsfeltet. Det drejer sig om de tilfælde, hvor en bankpostering skal fordeles på flere modkonti - her kunne det være rart at kunne gennemgå bonen tal for tal, altså at kunne skrive hvert beløb ind under den post, hvor den skal bogføres, for til sidst at få et endeligt beløb til bogføringen. Et eksempel kan være en supermarkedsregning, der skal fordeles på "personaleomkostninger", "kursusforplejning" og "rengøring" - her kan der godt være rigtig mange småbeløb til hver udgiftskonto.
i Forslag » Bogføring af (140 points)

1 Svar

Hej Gertrud

Tak for dit input, nu oplyser du ikke præcist hvor i e-conomic du ønsker denne regnefunktion men den findes allerede flere steder.

Du kan fx. regne i felterne i Faktura, på Varer, i Smart Inbox og i Kassekladden. Det fungerer ved at du skriver =100*0,8 eller =1250+365.

Jeg håber du bliver glad for at benytte denne funktion og du er velkommen til at vende tilbage med feedback.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita

Jamen selvfølgelig! Hvor er jeg dum, at jeg ikke engang har forsøgt det laugh

Tak for rådet!

Ingen grund til at føle sig dum, det var jo blot et trick du ikke lige kendte! God du tog dig tid til at spørge wink

God weekend.