Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk justering af betalingfil ved kreditnota

+1
Hej,

Vi bruger en del på at udligne kreditnotaer med fakturaer, for så derefter at finde den pågældende faktura under "betalinger" og derefter rette beløbet til sådan at det nu stemmer med beløbet efter vi har modregnet kreditnotaen.

Hvis man kunne blive spurgt om man vil justere betalingsbeløbet til ved udligningen, så ville det være en kæmpe hjælp.
i Forslag » Bank af (180 points)

2 Svar

Hej Rasmus

Jeg har gode nyheder til dig. Med funktionen Smart Pay tages der hensyn til om en faktura er helt eller delvist udlignet med fx. en kreditnota og det er kun det åbne beløb der medtages til betaling - virkelig smart.

Det eneste det kræver er at man har bogført faktura og kreditnota og udlignet disse med hinanden så der på Leverandørens åbne posteringer står det beløb der aktuelt skal betales.

Læs mere om Smart Pay her

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Nej det var ikke lige det jeg mente, det er i menuen "betalinger" som bruges til at eksportere en betalingsfil at den skal holde sig opdateret på en faktura bliver udlignet med en kreditnota.
Forslag af (180 points)

Hej igen

Dit svar havde forputtet sig, derfor den lange svar tid :)

Nu hvor vi har introduceret Smart Pay løsningen der løser den udfordring du beskriver så forventer vi ikke at lave denne ændring i Betalingsmenuen også.

Der er mange fordele ved det nye betalingsmodul hvor man kan foretage betalingerne direkte fra e-conomic uden at logge på netbank. Det er en pay-per-use løsning så det vil i de fleste tilfælde ikke være dyrere end den betalingsløsning du har igennem din erhvervsnetbank.

Jeg synes du skal undersøge om det ikke kunne være et godt workflow for dig.

Et andet tip: tryk Svar på min kommentar så får jeg en notifikation om at du har svaret :)