Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sortering i indbakke

+3
Jeg mangler helt vildt at kunne søge bedre på de bilag der ligger i vores indbakke. Der kan ofte være mange og det er faktisk umuligt at finde det du søger med mindre du kigger dem alle igennem. søgefunktionen virker kun hvis du ved hvad filen du sendte til e-conomic hed. De fleste oplysninger er jo allerede aflæst så det må kunne laves så man kan søge på dem eller sortere efter dem. Eks leverandør, beløb, dato, fakturanummer.
i Forslag » Bilagshåndtering af (190 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej 1234

De bilag du søger efter i indbakken hvordan er de kommer ind? Videresendt fra dig eller direkte fra leverandøren?

Hvis du videresender kunne det være et tip at du i emnefeltet skriver hvem leverandøren er.

Din ide om at man kan søge på aflæst data er god, jeg lægger dit forslag i ønskebrønden og så kan det være at det er en af de forbedringer vi udvælger et af de kommende kvartaler.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej igen!

Dit indlæg har nu ligget herinde i et stykke tid og vi har for nu valgt ikke at arbejde videre med dit forslag.

Jeg kan sagtens se ideen i, hvad du gerne vil. Vi er dog så heldige, at vi får rigtige mange guldkorn fra jer brugere og i denne omgang har vi valgt at gå videre med andre forslag. 

Du skal have tak for at dele dine tanker med os og du er altid velkommen til at komme med nye forslag, eller stemme på de andre forslag vi for nu har liggende i vores overvejelser. Det kan du gøre her.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)