Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Infomail fra economi til godkendelse

+1
Vi har et stort ønske om at kunne få yderligere oplysning tilføjet i emne-feltet i godkendelses emailen fra economic.

I øjeblikket står der altid kun: "Bilag til xxxxx Aps"

Er der en mulighed, når jeg nævner i overskriften "faktura HLM", at denne sætning dukker op i overskriften på economic e-mail?

Altså sådan: "Bilag til xxxxx ApS – faktura HLM”
i Forslag » Bilagshåndtering af (130 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej,

Tak for dit forslag.

Jeg vil gerne høre mere til hvordan ønsket er opstået. Denne tekst som ønsker at blive foreslået, hvordan skal den aflæses? HLM er det en bruger som I har i systemet, og ønsker at kunne se hvilke bruger har sendt et bilag til godkendelse?

I bund og grund så mangler jeg indsigt i hvordan denne ændret kan hjælpe jer til en forbedret arbejdsgang.

Ser frem til at høre fra dig.

Rigtig god dag !

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Ønsket er opstået da ham som skal godkende bilagene skal pt. åbne alle mails og logge sig ind for at se hvad bilaget relaterer sig til.

HLM er en reference og godkender ville kunne videre sende hurtig og bekvemt uden at skulle igennem forskelige åbningsprocesser.

derudover kan godkender også hurtig kunne differencere og genfinde en af jeres mail, i stedet for at der står det samme.

Håber at det var uddybende, ellers må i gerne sige til hvis jeg skal forklare bedre.
Hej SBN

Jeg ved ikke hvad HLM betyder, men kan vi ikke bare få afsenderen med i teksten.
Det vil gøre det klart nemmere, når der er flere godkendere!

mvh
Finn
e-consultic.dk
HLM er en af vores virksomheder.

Jeg giver kommentaren fra e-consultic ret:

Hvis man kunne få afsenderen med i teksten eller kommentar/emnefeltet vil det gøre godkendelses processen væsentlig nemmere.

Hej I to,

For en god ordens skyld, så forsøger jeg at opsummere hvad ønsket er;

Man ønsker at i mailen som godkenderen modtager, at i emneteksten skal fremgå afsender af bilaget, og/eller det som måtte have stået i emneteksten i den oprindelige mail?

Hej Smolle

Det er sådan, jeg opfatter det som værende en god løsning.

Hvis du kan lukke bilaget i browseren samtidig med godkendelsen, vil det være perfekt.
mvh
Finn
e-consultic.dk
Jeg har talt med vores produktejer, som er ansvarlig på de tilføjelser/ændringer der måtte komme i forbindelse af godkendelse.

Det er allerede på tegnebrættet at skulle give godkenderen mere tekst ved modtagelse. Så bør man netop kunne nemt differencere, og genfinde en mail.

Ift. luk af bilag i browseren samtidlig med godkendelsen, så kan man udfordre forslaget. Muligheden for at kommentere forsvinder, hvis vinduet lukkes ned. Derfor skal man oplære brugerne i at sætte evt. en kommentar først, ogdå godkendelse til sidst. Eller lave om på flowet. Det er også noget de kigger ind til.
@smolle: det er præcis vores ønske ifm de 2 opsummeringer du lavede :)