Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mobilapp på interne aftaler

+2
Hej Economic

Når nu I har lavet om på jeres pakkestruktur og indscanning er blevet en fast del af alle pakker også de interne, så mangler vi at vores kunder nemt kan indsende bilag til de interne aftaler via mobilappen, ellers er det kun 1/2 implementering af indscanning for administratorer hvis vi selv skal indsende alle de bilag som kunderne vil sende til os i papir form, jeg tænker på bonner/ dk-bilag og de bilag som nogle stadig sender med posten. Kunderne skal naturligvis kun have adgang til at indsende bilag via mobilappen og det burde være indeholdt i pakkeprisen og ikke en tillægspris.
i Forslag » Bilagshåndtering af (180 points)

3 Svar

Ja, det er meget mærkeligt, at kunderne nu ikke længere kan bruge app'en, når det er en Internal aftale. Jeg havde lige i efteråret fået flere af mine kunder over på aftalen "Internal m/Smart Inbox & Mobile Expense Scanning" til 129,- pr. mdr., så de selv kunne sende billeder ind via app'en, og de var blevet rigtigt glade for det. Men så måtte jeg jo den anden dag fortælle dem, at de nu ikke længere havde den mulighed, og at jeg derfor måtte ændre deres abonnement. Det er bare super træls.
Forslag af (4.0k points)
Hej !

Det er med velbehag at høre at jeres kunder har fundet glæde i denne pakkeløsning.

Det er ikke den nemmeste opgave at præsentere en hel ny pakkeløsning, og samtidigt fortsat kunne behovsafdække alle bruger i e-conomic. Den gradering vi har lagt for nu er, at de aftaler som har pakkeløsningen: Internal m/Smart Inbox & Mobile Expense Scanning - mister ikke denne pakkeløsning, når den endelige migrering er gennemført.

Jeg kan ikke fortælle så meget mere for nu. Udgangspunktet er at finde en løsning som matcher den nuværende.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Jeg har netop "solgt" prisstigningen til en kunde med at nu kom indscanning med, men det gør det så ikke for internal-kunder. Det gør da ikke bogføringen nemmere og mere effektiv, at vi som bogholdere skal sidde og scanne dankort-bilag o.lign. ind. Det er jo netop smart at vores kunder selv indsender bilag med app'en. Det er i hvert fald et stort ønske herfra.
Forslag af (140 points)
Ja, jeg har samme problem. Det er så træls, at de ikke kan bruge app'en mere i de interne aftaler.