Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Noter til egent brug

+3
Hej med jer.

Jeg kunne godt tænke mig et felt eller en ny fane på stamdataene, hvor jeg kan skrive noter til mig selv.

Det kan fx. være: Kunden har lovet at betale i uge 6 eller kunden skal altid rykkes via SMS på nr. xxxx xxxx.

Det skal være være en note, der er koblet på kunden, og hvor andre som måtte há brug for det, også kan se det.

Det skal ikke være koblet på fakturering, rykkere eller andet.

Venlig hilsen

Brigitte
i Forslag » Kunder af (200 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Birgitte

Du kan godt oprette noter på dine kunder. Gå til Salg - Kunder - find din kunde - tryk på FLERE yderst til højre - vælg Noter.

Her kan du oprette interne noter og andre brugere kan se disse noter.

Jeg håber at dette tip vil hjælpe dig og dine kolleger.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Tusind tak for svar.

Den løsning er ikke god for mig. Jeg kan jo ikke se noget steder, at jeg har lavet en note på denne kunde. Medmindre jeg klikker på "flere" hver gang jeg er inde på en kunde.

Det bedste ville være, at der er et faneblad på stamdata som hedder: noter - som fx. er nedtonet, hvis ikke der er en note på den kunde.

Og som evt. bliver fremhævet, når jeg har skrevet en kommentar.

Venlig hilsen

Brigitte
Forslag af (200 points)

Hej igen Brigitte

Undskyld den lange svar tid, dit svar havde forputtet sig i mængden af henvendelser.

Når du siger at du gerne vil se noten på stamdata hvor mener du så helt præcist?

En mulighed for at få påmindelse om de noter man har er ved at sætte flueben i Opfølgning, så vises noten både på Opfølgningslisten under Mine indstillinger - så man der nærmest kan trække en to-do-liste ud  - og hvis man har sat en opfølgningsdato på så kan man også så notifikationer til så man får en påmindelse når datoen for noten er nået.

Samtidig vises noterne ved oprettelser af tilbud/ordre/faktura hvis du har flueben i Opfølgning.

Du må meget gerne komme med eksempler på hvornår og hvor i programmet du har brug for at se de noter du gemmer på kunderne. Eller hvis du benytter noter til andet end kunderelaterede emner.

Tryk Svar på mit indlæg, så får jeg en notifikation om at du har svaret wink

Hej Tabita,

Jeg kan se Brigitte har lidt samme ønsker som jeg også har. Derfor tillader jeg mig lige at kommenterer på dette opslag.

Vi har også lige snakket om det der kunne vare fedt med et felt eller ny fane på kunden, hvor man kunne tilføje evt. info der er relevant for en specifik kunde. Man har jo nogen gange en info der kunne være rar at skrive ind på kunden, så alle andre også kan se det og er opmærksom på det.

Jeg er også enig med Brigitte at funktion noter ikke er helt optimal, når man ikke nogen steder på forsiden under kunder bliver gjort opmærksom på at der er en note på kunden eller først bliver gjort opmærksom på det når man opretter en faktura. Hvis man ligesom funktionen med at bedømme en kunde kunne har et ikon der hvor man også kunne se der var en note på kunden, kunne det også løse meget. Det er for besværligt når man har rigtig mange kunder, hvis man skal sidde og tjekke i flere-noter om der er en note man skal være opmærksom på, på hver enkelt kunde.

venlig hilsen

Jane
hej Jane

Tak for yderligere feedback.

Jeg skal nok have jeres input i tanke når vi på et tidspunkt vil kigge nærmere på brug af noter og notifikationer ii e-conomic.

Hvis det er et akut behov I har på nuværende tidspunkt, vil jeg anbefale at I kigger nærmere på nogle af de CRM systemer som vi har integrationer til.