Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Fordeling på Overfør i Bankafstemning 0 Det vil være rart at kunne fordele på flere konti når en bankpost af FInans-typen skal overføres. Nu vælger jeg bankkontoen, og og i Daglig, skifter debet til kresit, sletter bankonto i modkonto, og fordeler. Det er lidt omstændigt. spurgt 31 Jan i Forslag » Bank af Woody (220 points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 1 Svar Hej Woody Tak for input - vi har et lignende forslag liggende i vores ønskebrønd - du kan stemme på det her og evt. give dine kommentarer med. Det er også en af de ideer som teamet der arbejder med bankafstemning har med i deres overvejelser for videreudvikling, så det er bestemt noget jeg forventer vi vil kunne tilbyde på et tidspunkt men jeg kan endnu ikke svare på om det bliver i år eller længere ude i fremtiden.Med venlig hilsen Tabita Edith Lorenzen Wow Hero & TopGun, Planet WOW e-conomic er et produkt fra Visma e-conomic A/S Gærtorvet 1-5, 1799 København V CVR-nummer: 29403473 Kig forbi Ønskebrøden, hvor du finder de forslag vi i øjeblikket overvejer: - Giv din stemme til de forslag som vil gøre din hverdag nemmere og smartere! besvaret 1 Feb Forslag af ☺Tabita TopGun (49.7k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.