Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bedre importering af CSV-filer

0

Som det er nu skal jeg ofte ændre på ”Spring Linier over” og på ”Kolonner”, da jeg importerer fra flere banker.
Desuden skal jeg have valgt den korrekte bankkonto inden, da jeg også har flere bankkonti i samme bank.

Forslag:

Ved tryk på knappen ”Importer CSV-fil” skal der spørges til bankkonto.
Indstillinger på ”Spring linier over” og ”Kolonner”, gemmes på bankkontoen.
Så vil det altid passe uanset hvilken konto der bliver valgt.

i Forslag » Salg af (220 points)

1 Svar

Hej Woody (igen igen ;))

Dette kan løses på 2 måder.

Du kan enten oprette importskabeloner så du gemmer indstillingerne for "spring linjer over" og "kolonner". Så vælger du blot skabelonen for den konto du vil indlæse til og Vupti så er det fixet.

Den endnu smartere løsning er at sætte integration op til din bank, så posterne automatisk indlæses i bankafstemningen uden at du skal eksportere filen fra banken og indlæse den manuelt ;) 

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Tak Tabita

Jeg bruger også Bankintegration, men har af forskellige årsager også brug for manuel import løsningen, især i den periode hvor integrationen ikke virkede.

Skabelonmetoden, som jeg vil afprøve, løser næsten problematikken, men ikke at man har valgt korrekt konto inden.

Hvis man søger på Importskabelon, kommer der kun hjælp til Slet Importskabelon.
Så jeg vil foreslå at der laves en hjælpeside med til dette punkt.
Ja jeg fandt det samme da jeg ville henvise dig til en guide.. jeg tror grunden til der ikke er en guide er at det næsten giver sig selv hvordan man skal gøre, men jeg skal nok dele feedback med teamet der laver guides :)