Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gratis adgang 1 måned for ikke professionelle for årsregnskab.

0
Jeg har talt med support i dag, da jeg gerne vil anvende en kvalificeret person til at afslutte min år, og indberette til myndighederne, som ikke har et selskab (CVR), og det blev klart at dette ikke er muligt uden at der kommer en kost på min 119 DKK for at oprette en bruger som de kan benytte i forbindelse med arbejdet.

Det virker ulogisk, at professionelle har gratis adgang til at udføre dette arbejde, mens en person som ikke har dette som sin primære beskæftigelse (kunne f.eks. være en pensioneret revisor) ikke har denne mulighed.

Mit forslag går på at man på en eller anden måde løser dette; en mulighed kunne være at man en gang hvert år, kunne oprette en brugerkonto, hvor man krydser af at denne bruger oprettes til dette formål, som så gøre den gratis, hvorefter den automatisk slettes efter en måned.

Ved kun at gøre det mulig en gang hvert år, sikre man sig mod misbrug af funktionen.

Mvh
i Forslag » Årsafslutning af (120 points)

1 Svar

Hej mibian,

Tak for dit forslag. Jeg beklager mange gange at du får et så sent svar. Dit forslag er blevet akiveret ved et uheld, og først gravet frem nu.

Vi validerer vores admins ud fra deres branche kode deres virksomhed er oprettet i. 

Hvis din revisor eller bogholder ikke er registreret i e-conomic, skal din revisor eller bogholder først oprettes som administrator. Oprettelsen er gratis og forudsætter kun, at man arbejder professionelt med bogholderi/administration/revision, og derfor også har branchekode 692000. 
Læs mere her.

Dette er et krav vi har stillet af forskellige årsager.
En revisor er ikke en beskyttet titel, så for at kunne danne en skillelinje, så var vi nødt til at skabe parametre for hvad der skal være nødvendigt for at kunne tilgå sådan en adgang.

Vi ønsker at tilgodese de revisorer, og bogholdere til en gratis løsning til at kunne arbejde i e-conomic. Ønsket er ikke at tilsætte andres behov - efterspørgslen på dit forslag er blot ikke noget vi hører.

Hvis man ønsker at bruge en revisor som er pensioneret, så er det nødvendigt at fortsat oprette en bruger til formålet, som kan arbejde i ens regnskab.

Jeg håber at mit svar giver mening.

Rigtig god dag.


Forslag af 🔒 (12.1k points)