Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektkort - datosortering

+3
Når man trækker et projektkort for et projekt, er posteringerne sorteret efter konto/omkostningstype, præcis som ved et normalt kontoudtog. Men herefter holder systematikken op. Posteringerne står hulter til bulter, tilsyneladende hverken sorteret efter dato eller bilagsnummer, og der gives heller ikke mulighed for sortering. Det gør det svært at bevare overblikket, særligt ved større projekter. Jeg har kontaktet supporten, som bekræfter at det ikke er muligt at få projekkort-posteringerne sorteret
i Forslag » Projektstyring af (190 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Helena

Jeg kan godt se det er svært at skabe overblik når omkostningerne ikke ligger i datorækkefølge men vises på kortet i den rækkefølge de er bogført.

Det er dog ikke feedback jeg mindes at have hørt mange gange, og udfordringen ved at ændre det til datorækkefølge vil være at det kan forvirre de brugere som måske er vant til at se det i bogført røkkefølge og på den måde holder øje med hvad der er viderefaktureret osv.

Men jeg vil gerne lægge dit forslag i ønskebrønden og så må vi se hvilken feedback vi får fra andre brugere og hvis flertallet er enige med dig, må vi se om det er noget vi kan ændre på.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Alternativt lad sorteringen være valgfri, som med så mange udskrifter i Economic. Det virker mærkeligt at lige præcis projektkort sorteres på en helt anden måde end et almindeligt kontoudskrift, og at der så er valgt fra systemets side at sortere efter bogføringsdato. Jeg bogfører fx kun en gang i kvartalet, når alt er afstemt.
Forslag af (190 points)

Hej Helena 

Vi tager løbende stilling til, hvilke af jeres brugere ideer vi skal arbejde videre med.

Vi er så heldige, at vi får rigtig mange gode input. Det betyder dog også, at vi skal vælge nogle fra og i denne omgang bliver dit forslag et af dem, der ikke kommer videre i denne omgang. 
Du skal have tak for at komme med dit input og du er altid velkommen til at komme med flere skarpe forslag i fremtiden eller stemme på nogle af de forslag vi allerede nu har liggende til potentielt udvikling. Sidstnævnte kan du gøre her.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)