Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox - Forkert Aflæsning

0
Hej.

Jeg har et par leverandørerer, hvor Inbox mener at vide bedre, end hvad der er tilfældet. Den læser en forkert linje og tror, at forfaldsdato er fakturadato. Det kunne være fint med en måde, ligesom bankoplysningerne, at man kan vinge et felt af der sagde "ignorer betalingsbetingelser på dokument", så det var betalingsbetingelserne fra opsætningen der altid bestemte det.
i Forslag » Projektstyring af (330 points)
Hej Rasmus

Du kan med meget stor fordel onboarde dine leverandører til elektronisk fakturering.

Altid 100% korrekt aflæsning af fakturaen, bogføringstid ca 6 sekunder.

Hvabehar!!!!

mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Finn

Nu er det ikke sikkert, at leverandørernes systemer kan håndterer E-faktura.

mvh
Rasmus
Hej Rasmus

Det har du fuldstændig ret i.

Jeg har arbejdet en del med problematikken. Min erfaring er, at under 2% ikke er i stand til det. Nu har elektronisk fakturering været på banen i mange år, så stor set alle ERP'er med respekt for sig selv kan! Nogle kan ikke, fordi modulerne er kæmpedyre, men så kan de enkelte håndbogføres.

Men prøv det!

Det er fantastisk, nul bøvl.

Jeg er helt med på, hvis du er freelance bogholder, så er du i gang med at grave din egen grav!!!!

mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Finn,

Jeg vil lige forhøre mig med de leverandører det er galt med om de kan skifte til E-faktura. :-)

Mvh Rasmus
Du bli'r fandme en lykkelig mand

1 Svar

Hej Rasmus, 

Det var i øvrigt en ren fornøjelse at læse jeres dialog igennem laugh

Jeg erklære mig enig med Finn at elektroniske fakturaer er en bæredygtig fremtid. Ikke desto mindre, så arbejder man løbende på at aflæsning sker på bedste vis. Det skre dog mere naturligt, idet software bliver bedre, jo mere akkurat resultat kan det give.

Faren ved at lave flere knapper til fx. "ignorer fakturadato" er at, der er endnu flere ting man aktivt kan/skal tage stilling til. Selvfølgelig hvis det har været et så stort problem at vores support var lagt ned med henvendelser på denne forbedring, så ville vi kigge ind til det. Det er dog ikke opfattelsen her.


Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej

Ja, jeg har nu fået den ene leverandør til at skifte til EAN og det hjalp. Vi må se om den anden kan klare mosten, da det er en med ca. 20/30 faktura månedligt. :)

mvh Rasmus
Hej igen,

Godt at høre du giver EAN et skud.

Du må endelig give noget feedback retur om dine oplevelser :-)

Rigtig god dag.