Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Månedligt kontoudtog

+2

Hej e-conomic

Jeg vil vildt gerne have et kontoudtog fra mine leverandører, der anvender e-conomic, ultimo måneden, så jeg kan stemme af.

Men nu er der nogle af mine kunder - en håndfuld eller mere ud af tusindevis - der også vil have et kontoudtog af mig. Men det er noget, man skal huske på, så det går ikke altid godt.

Jeg vil derfor foreslå, at man på kundekortet kan vinkle "Udsend automatisk kontoudtog" af, så anfordringsbilledet bliver opdateret automatisk.

Så skal man blot huske ultimodatoen.

Er det noget i kan klare?

mvh
Finn
e-consultic.dk

i Forslag » Kunder af (10.5k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Finn

Tak for dit input.

Jeg kan godt se fordelene ved at man ikke manuelt skal gå ind og sende kundekontokortet, men jeg ser også ulemperne. Forestil dig at bogholderen bliver syg eller er på ferie, og dine betalinger så ikke bliver bogført før den automatiske udsendelse af kontokortet, så vil det være misvisende og skabe en masse unødig forvirring og irritation hos dig. Så umiddelbart er det ikke noget vi har planer om at implementere.

Så et tip til at huske det kunne måske nærmere være at du laver en note på de kunder - eller en enkelt af dem - som gerne vil have kontoudskrift og så sætter opfølgningsdato på og slår notifikationer så så du får en påmindelse i e-conomic, så skal du ikke huske det selv.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

ØHHHHHHH, hvordan kan bogholderen udsende kontoudtog, når bogholderen er syg eller på ferie. Eller skal jeg forestille mig, at der er en kontoudtogsbogholder, som sender kontoudtog ud under sygdom eller ferie.
Sikke noget sludder!!

Jeg tror, at dit svar bunder i, at du ikke har læst forslaget, forstået det eller ikke vil forstå det.

Læs det igen og tag et snak med "Chatten". Faktisk er det hans forslag dog i forbedret udgave.

mvh
Finn
e-consultic
Hej Finn

Jeg tror vi taler forbi hinanden.

Jeg forstod dit ønske som at du gerne vil have mulighed for at e-conomic automatisk sender kontoudtoget ud til kunderne hver måned. Er det korrekt eller har jeg misforstået det?

Hvis det er korrekt så ser jeg udfordringen når fx. en bogholder er syg eller på ferie, og ikke får registreret transaktionerne og kontoudtoget automatisk udsendes på en bestemt dato.

Hvis jeg rammer helt forbi her må du endelig uddybe hvad dit forslag går ud på.

Jeg kan ikke lige spørge "Chatten" da den består af op mod 80 forskellige personer.. hvis du fortæller mig hvem du har talt med vil det gøre det nemmere, men allerhelst vil jeg høre forklaringen fra dig selv i stedet for gennem en tredjepart.

Hej Tabita

Jeps, du taler forbi.

På kundekortet skal det angives, hvorvidt kunden ønsker kontoudtog ultimo måneden. 
På anfordringsbilledet skal "feltet" - vælg - opdateres med en "gnyf" - hvis kunden har ønsket - som vist med de røde pile. 

Herefter sendes kontoudtog til alle, der ønsker det med et klik på "send valgte".

PS. Jeg har allerede modtaget 14 e-conomic kontoudtog pr 31. januar, så jeg er ganske sikker på, at det er et stort ønske, der kan lette arbejdet ganske meget.

mvh
Finn
e-consultic.dk
 

Tak fordi du ville uddybe ønsket, så giver det mening :)

Du vil gerne markere på kundernes stamkort hvem der hver måned skal have et kontoudtog, så når du trækker listen over alle kunder, så vil de prædefinerede være markeret med flueben så man kun skal trykke send valgte. Got it.

Jeg lægger forslaget i Ønskebrønden og så ser vi om det kommer igennem nåleøjet. Som du ved modtager vi virkelig mange gode forslag og vi udvælger løbende nogle af dem der giver bedst mening til udvikling.
Merci

mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej

Det vil også lette arbejdet for mig og mine kollegaer i Beierholm Outsourcing Aalborg, så håber det bliver til noget:)

Mvh Anders