Hej Hanne,
Tak for dit forslag.
Vi har i e-conomic besluttet at hvis man ønsker at ramme rubrikker, så skal leverandørstyring inkluderes. Det er et bevidst valg, og ændring af giver ikke længere mening, når for de brugere som vante til strukturen.
Mit forslag går derimod ind på i stedet at overveje at oprette enkelte leverandører til de diverse opgaver. Fx. én leverandør til EU, og en til Udland.
Og hvis du er træt af idéen af at skulle oprette både en lev.faktura, og en lev.betaling, så kan du vælge betalingstype på leverandøren "Kun postering". Så vil lev.betalingen være oprettet i øjeblikket at du gemmer lev.fakturaen. Så kommer vi ikke meget tættere på en arbejdsgang som minder om et finansbilag.
Jeg kender ikke til din arbejdsgang i dag. Momsopgørelsen er et værktøj, som ikke er nødvendig at bruge. Men den hjælper da en hel del ! :-)
Håber min løsning giver mening, ellers er du velkommen til at skrive retur. Eller tag fat i vores support på 88 20 48 40.
Rigtig god dag !