Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fratræk automatisk kreditnotaer ved FIK-betalinger

+1
Hejsa

Jeg døjer utrolig meget med, at systemet ikke automatisk kan fratrække kreditnotaer på betalingerne til mine leverandører - dvs. når jeg laver automatiske betalinger fra E-C til min bank. Så trækkes kreditnotaer ikke automatisk fra, hvis jeg bruger FIK. De fleste leverandører foretrækker FIK, da de kan indlæse betalingerne og dermed sparer tid. Så hvis jeg begynder at betale med bankoverførsel, så får de mere arbejde. Samtidig er det noget andre økonomisystemer sagtens kan. Så hvorfor ikke E-C?

Mvh. Camilla
i Forslag » Salg af (130 points)

1 Svar

Hej Camilla og mange tak for dit forslag

Jeg kan sagtens se din udfordring her. Problemet har før i tiden været, at FIK har en unik betalingsreference og derfor har vi ikke kombineret, men hvis der er 1:1 udligning, så kunne det selvfølgelig give mening. Derfor vil jeg også henvise dig til vores helt nye produkt, Smart Pay. Du kan læse mere omkring det her: https://www.e-conomic.dk/support/artikler/haandter-dine-betalinger-i-smart-pay

Det er kort fortalt et produkt, der automatiserer og danner dine betalinger direkte fra e-conomic uden du skal logge ud og ind. Med det modul er det nemlig muligt at tage højde for udligninger af det forfaldne beløb.

Hvad siger du til den løsning? Hvis du har spørgsmål, så siger du bare til! smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)